תג מחיר אסטרונומי

2023 בכבישים: המכונית היקרה בישראל - בדרך אלינו

בחודשים הקרובים יגיע לישראל הרכב היקר ביותר לשנת 2023 - ובין היקרים בארץ בכלל • מדובר ברכב כביש-שטח הראשון של החברה היוקרתית ונושא תג מחיר מפלצתי • הייתם רוצים? (רכב)

מולי הרשקוביץ | כיכר השבת |
הרכב היקר בישראל לשנת 2023: רולס רויס קאלינן (צילום: שאטרסטוק)

חשבתם שמכונית הקיה ספורטאז' שלכם יקרה? ע"פ החוקים הלא כתובים, היה צריך להיות כתוב פה: "תחשבו שוב". אלא שכשזה מגיע ליקר או זול, מדובר בעניין סובייקטיבי - וכן, אם אתם מגיעים ממעמד הביניים ומטה, הקיה ספורטאז' שלכם יקרה!

אבל מה קורה כשהרכב שלכם שווה כמו צמיג אחד של הרכב לידכם? ובכן, זה כבר לא סובייקטיבי. מדובר ברכב יקר בהחלט, עם תג מחיר לא אמיתי של 4.7 מיליון ש"ח! (מחיר התחלתי ללא תוספות שונות)

זהו ה'קאלינן', רכב הכביש-שטח של החברה היוקרתית רולס רויס - שיגיע בחודשי הקרובים לארץ, כפי שעולה מרישומי היבוא של מדינת ישראל.

פסגת הפאר והטכנולוגיה בשווי 4.7 מיליון ש"ח (שאטרסטוק)

מדובר ברכב כביש-שטח הראשון של החברה, הקרוי על שם היהלום הגדול ביותר שהתגלה אי פעם - ה'קאלינן', וככל הנראה נושא את התואר הנכסף: הג'יפ היוקרתי ביותר בעולם.

הקאלינן בעל המימדים המרשימים: אורך של 5.3 מטרים ורוחב של 2.1 מטרים, מצויד בשלל מערכות בטיחות מהמתקדמות בעולם, מערכות עזר לנסיעה בשטחי עפר, וטכנולוגיות שונות ומשונות כמו פתיחת וסגירת דלתות ללא מגע יד אדם ועוד.

על החלק של לגרום למפלצת 2.5 טון הזאת לזוז, אחראי מנוע בעל 12 בוכנות בנפח של 6.7 ליטרים (6700 סמ"ק אם תרצו), המפיק 563 כוחות סוס ומביא את הקאלינן למהירות מרבית של 250 קמ"ש (מוגבל מסיבות בטיחותיות).

למפונקים: פתיחת וסגירת דלתות ללא מגע יד | הקאלינן (שאטרסטוק)

אז אם אחרי שתרמתם לת"תי פורים השונים (תנו להם, זה חשוב!), נשאר לכם 4.7 מיליון ש"ח מיותרים ואתם שוקלים לרכוש אחד כזה, קחו בחשבון שצריכת הדלק עומדת על 6.6 קילומטר לליטר - ע"פ נתוני יצרן.

לחברת רולס רויס אין סוכנות מכירות רשמית בארץ והרכב הוזמן ביבוא אישי מה שמביא לנו את הרכב עם תג המחיר הגבוה ביותר לשנת 2023 - בינתיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר