מבצע לשבת הקרובה: דן פנורמה אילת

תתחילו לדמיין את השבת הבאה שלכם: סוף שבוע מיוחד במלון הפאר דן פנורמה אילת - על הלגונה הצפונית והמרינה של אילת, עם החזן דב הלר מחד, הפייטן משה דואק מאידך, בתווך ´מלווה מלכה´ עם להקת ה´מנגנים´, לצד הרצאותיו המאלפות של הרב אבנר קוואס, אחרי הכתבה תבינו למה כדאי להזדרז ולהירשם לסוף השבוע הייחודי (תיירות)

תרדמת החורף הארוכה – בין סוכות לפסח, מוציאה מסתבר מחברות התיירות, הרבה רעיונות יצירתיים, להנאת הציבור.

רעיון מיוחד שכזה, יהיה אי"ה בסוף השבוע הקרוב - שבת פרשת יתרו. בסוף שבוע ארוך, שיתחיל מיום חמישי – ט"ו בשבט, ועד ליום ראשון י"ח בשבט (20-23/1/2011).

הבריכה במלון

המלון שיארח את הנופשים, הינו לא פחות ממלון הפאר דן פנורמה - אילת, שנשכר במיוחד לימים אלו. המדובר באחד מהמלונות המפוארים ביותר בעיר אילת, המשקיף על המרינה והלגונה הצפונית, ונמצא במרחק הליכה מכל מרכזי הקניות והאטרקציות.

האורחים בשבת זו, יהנו מאירוח כיד המלך בפנסיון מלא, הכולל תפריט גורמה עשיר ומשובח, כולו גלאט למהדרין, עם השגחה צמודה, כאשר כל המוצרים הינם בכשרות העדה החרדית והרב לנדא.

בנוסף יהנו האורחים מתכניות עשירות ומגוונות, בריכת שחייה נפרדת (ומחוממת) וכניסה חופשית לספא.

וזה עוד לא הכל: אורחי המלון גם יהנו משלל אטרקציות מובחרות במחירים מוזלים, כמו עיר המלכים, המצפה התת ימי והאושינריום, שייט בספינת זכוכית, ועוד ועוד.

החדרים המפוארים

גם הרפורטואר שהוכן לקראת הסופ"ש, מרשים ביותר. ביום חמישי ייערך מופע פעלולים מרהיב של הקרקס האפריקאי, ובשבת יתארחו במלון - החזן והכוכב העולה ר´ דב הלר, הפייטן ר´ משה דואק, ואפילו ´מלווה מלכה´ במוצ"ש עם להקת ´המנגנים´, כשהרב אבנר קוואס שליט"א מלווה את השבת במבחר הרצאות מרתקות.

הנופש המדובר, יחל כאמור, מיום חמישי הקרוב - ט"ו בשבט (20/1/2011) ועד ליום ראשון, כאשר ניתן לבחור את מספר ימי האירוח, החל מיומיים ועד לארבעה.

אז מה הפלא שנותרו מקומות אחרונים בלבד.

להזמנות: מרגליות תיירות ונופש - 077-4407788 04-8438538

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר