פעילי המשט הפלסטיני 'אסטל': נסכים לביקורת של האו"ם

פעילי המשט הפרו פלסטיני 'אסטל' מגיבים לקריאת שגריר ישראל באו"ם למנוע את כניסתם, ואומרים: מעולם לא התנגדנו לקיום ביקורות חוקיות של המטען שנושאת הספינה על ידי נציגי האו"ם, אבל נתנגד להמשך המצור הבלתי חוקי הגורם פגיעה הומניטרית חמורה לתושבי רצועת עזה (חדשות)

יוסף פאר | כיכר השבת |
משט פרו פלסטיני (צילום ארכיון: פלאש 90)

אנשי ספינת ה'אסטל' המשתתפת במשט הפרו פלסטיני הצפוי, מגיבים לשגריר ישראל באו"ם רון פרושאור ששיגר מכתב אל חברות האו"ם וקרא להן לעצור את הספינה השוודית אסטל המפליגה לעבר חופי עזה ולמנוע ממנה להגיע ליעדה.

מיקאל לופגרן דובר המשט מסר בתגובה: "האו"ם ונציגים רבים אחרים של הקהילה הבינלאומית הגדירו במשך שנים את המצור על רצועת עזה כצעד בלתי אנושי שאינו עולה בקנה אחד עם החוק הבינלאומי. אין להניח כי האו"ם ישתף פעולה עם המדיניות הזאת וימנע הגעת כלי שייט שליו העמוס בציוד הומניטרי".

"אנו, אנשי הספינה לעזה ומשט החופש, מעולם לא התנגדנו לקיום ביקורות חוקיות של המטען שנושאת הספינה על ידי נציגי האו"ם, או על ידי הרשויות הלאומיות בנמלים הרבים בהם עברנו בדרכנו".

עוד נמסר מדוברות המשט: "אנו נקבל בברכה קיום ביקורת נוספת על ידי נציגי האו"ם מיד כאשר נעגון בנמל עזה. מה שאנחנו מסרבים לקבל הוא דבר שגם האו"ם והרוב המכריע של הקהילה הבינלאומית מתנגדים לו: המצור הבלתי חוקי הגורם פגיעה הומניטרית חמורה לתושבי רצועת עזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר