פרשה חמורה נוספת?

ניו יורק: רב קהילה צ'וטט עם נערה, ונעצר לחקירה

שבועות לאחר סיומה של פרשת ווברמן וגזר הדין הקשה שהוטל על הנאשם, נעצר רב קהילה בניו יורק בחשד לשורה של מעשים אסורים. הרב נעצר לאחר תקופה בה התכתב באינטרנט עם נערה שהציגה את עצמה כבת 14, כשהגיע לפגישה אותה קבע עימה התברר: "הנערה" - סוכני משטרה (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

בסוף השבוע האחרון עצרה משטרת ניו יורק רב בן 59 באשמה שניסה ליצור קשר עם ילדה בת 14 דרך רשת האינטרנט.

לפי החשד, הרב רבינוביץ שהינו בן 59 ומכהן כרב קהילה בפלטבוש, צ'וטט והחליף מסרים עם מי שהתחזתה בפניו כנערה צעירה ואף קבע להיפגש עימה אולם לרוע מזלו כשהגיע לנקודת המפגש בשכונת קווינס גילה כי "טמנו לו מלכודת" וכי מאחורי המחשב היו אלו שוטרים סמויים שהתחזו לנערה על מנת ללכוד אותו.

הרב נעצר במקום, ונלקח לחקירה כשפרקליט המחוז ריצ'ארד בראון אמר לכלי התקשורת כי מטריד שאדם רוחני שזוכה לאמון כה רב ע"י בני קהילתו נחשד בדבר שכזה.

הוא הדגיש כי אם הרב רבינוביץ יואשם הרי שהוא צפוי ללמעלה מ-4 שנות מאסר על מגוון עבירות פליליות.

מנגד, עורך דינו ישראל פריד אמר לעיתון ניו יורק דיילי ניוז כי הרב חף מפשע עד שתוכח אשמתו. הוא ציין בדבריו כי לאור המקרה הקשה שאירע לאחרונה עם היועץ החינוכי נחמיה ווברמן מחסידות סאטמר שנעצר על התעללות בצעירה, הרי שהרשויות מתייחסות בחומרה לכל חשד וזאת הסיבה שעצרו באופן מיידי את הרב רבינביץ וזאת על אף שלטענתו הוא אינו אשם.

יצויין, כי לאחר ששהה במעצר שוחרר הרב בערבות גבוהה של עשרות אלפי דולרים ובימים הקרובים ייקרא שוב לחקירת משטרה.

מכיריו ובני קהילתו סיפרו כי הם אינם מאמינים לחשדות, וכי מדובר באדם משכמו ומעלה המסייע לכולם ולכן הם מפקפקים בטענות המועלות כלפיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר