הצבא המצרי מגיב לטענות: "לא רצחנו ילדים, זה שקר"

בצבא מצרים מגיבים לטענות מצד אנשי 'האחים המוסלמים' בגין הרג במטה המשר הנשיאותי. "הצבא המצרי הורג את אויביו ולא את ילדיו, אלו תמונות שנלקחו מהמלחמה בסוריה" אמרו בצבא מצרים בתגובה לתמונות שהופצו ברשת. במקביל, עדלי מנסור, הנשיא הזמני, הודיע על הקמתה של ועדת חקירה בנושא (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הפגנה במצרים (צילום ארכיון: shutterstock)

ההרג במשמר הנשיאותי במצרים: בצבא המצרים דחו היום (יום ב') את הטענות כביכול הצבא עומד מאחורי רצח ילדים. לפי דובר הצבא המצרי, התמונות הקשות בכלל נלקחו מסוריה.

"מפגינים רבים הפיצו שהצבא והמשטרה רצחו ילדים. מי שהפיץ את מסע השקרים הזה לקח תמונות מהמלחמה בסוריה", את הדברים, אמר דובר הצבא המצרי במסיבת עיתונאים מיוחדת שנערכה בתגובה להרג מעל 50 בני אדם הבוקר במצרים.

לדבריו של דובר הצבא המצרי: "הצבא המצרי הורג את אויביו ולא את ילדיו, קבוצת חמושים תקפה את מטה המשמר הנשיאותי, השתמשה באש חיה וברובי ציד, החוק הבינלאומי מאפשר דרך התמודדות שונה מבחינת ההגנה והשמירה על המתקנים החיוניים, האסטרטגיים והצבאיים".

תומכי מורסי מתפרעים במצרים (צילום: EGYinENG יוטיוב)

מוקדם יותר, מנהיג תנועת 'האחים המוסלמים' האשים את צבא מצרים בהרג חפים מפשע, ואמר כי מפקד הצבא מעוניים להצעיד את מצרים לעתיד דומה לזה שבסוריה. לפי האחים המוסלמים "אפילו היהודים לא עשו דברים כמו שעשו אנשי צבא מצרים".

בתוך כך, נשיאה השמני של מצרים, עדלי מנסור, הודיעה על הקמתה של ועדת חקירה מיוחדת, וזאת עקב ההרג במטה המשמר הנשיאותי במצרים.

בלשכתו של מנסור קראו למפגינים לשמור על איפוק: "על כל הפלגים והקבוצות במדינה לנהוג באיפוק ולהעדיף את האינטרס הלאומי ואת שיקולי הביטחון הלאומי של מצרים על פני כל הדברים האחרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר