סוריה הודיעה: מקבלים את הצעת רוסיה לפיקוח בינלאומי

שר החוץ הסורי וואליד אל-מועלם, הודיע היום ליו"ר הפרלמנט במוסקבה על החלטת סוריה להיענות להצעת הפשרה: "הסכמנו לתוכנית הרוסית בכדי למנוע סיבות לתוקפנות אמריקנית" (חדשות, בעולם)

ב. ניסני | כיכר השבת |
דגל סוריה (צילום: פלאש 90)

מקלות בגלגלי התקיפה האמריקנית בסוריה: ממשלת סוריה הודיעה היום כי החליטה להיענות בחיוב להצעת הפשרה הרוסית שמטרתה לבטל את התקיפה האמריקנית המתוכננת בסוריה.

על פי הדיווח בסוכנות הידיעות הרוסית אינטרפקס, שר החוץ הסורי וואליד אל מועלם אמר היום (שלישי) כי סוריה מקבלת את ההצעה הרוסית, ומאשרת להציב פיקוח בינלאומי על מאגרי הנשק הכימי במדינה.

מדברי אל מועלם בשיחה עם יו"ר הפרלמנט במוסקבה: "ערכנו סבב שיחות פורה אתמול עם שר החוץ סרגיי לברוב והוא הציע תוכנית הנוגעת לנשק הכימי. אמש הסכמנו לתוכנית הרוסית".

לדבריו של אל מועלם, סוריה החליטה להיענות להצעת מוסקבה בכדי "למנוע סיבות לתוקפנות אמריקנית".

מוקדם יותר, הודיעה צרפת על כוונתה להעביר למועצת הביטחון של האו"ם נוסח הצעה, בה יכללו התנאים עבור סוריה במסגרת הפשרה הרוסית במסגרתה יועברו מאגרי הנשק הכימיים של סוריה לידי שליטה בינלאומית, ובעתיד יוצאו משימוש.

שר החוץ הרוסי אמר מוקדם יותר כי מוסקבה עובדת בהקדם על גיבושה של התכנית המדוקדקת להעברת המאגרים הכימיים של סוריה לשליטה בינלאומית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר