דיווח: האוליגרך היהודי ארקדי גאידמק נעצר בשווייץ

כלי תקשורת בלוקסמבורג מדווח על מעצרו של האוליגרך היהודי ארקדי גאידמק. עורכת דינו צוטטה כאומרת: "חשבנו שגאידמק טס מציריך למוסקבה בגלל בעיות בריאות" (חדשות, בעולם)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

האוליגרך ארקדי גאידמק במעצר? אתר חדשות בלוקסמבורג מדווח היום (שני) כי ארקדי גאידמק, מי שהתמודד בעבר לראשות עיריית ירושלים ונמצא בקשרי ידידות עם המגזר החרדי, נעצר בשוויץ. ההערכות הן כי מעצרו נובע בעקבות תיק הנבדק על ידי רשויות החוק וקשור למכירה שנויה במחלוקת של מפעל בקזחסטן.

באחד מאתרי האינטרנט המקומיים דווח על מעצרו של איש עסקים ישראלי-צרפתי שמוצאו מרוסיה, לדיווח התקבל אישור ממשטרה ציריך, אולם זו לא אישרה כי מדובר בארקדי גאידמק.

"היינו צריכים להיפגש ביום רביעי, אבל גאידמק לא הגיע וחשבנו שהוא טס מציריך למוסקבה בגלל בעיות בריאות" צוטטה ב-ynet לורן רייס - עורכת דינו של גאידמק.

בעבר הורשע גאידמק יחד עם איש העסקים הצרפתי פייר פלקון במכירת נשק לאנגולה באופן לא חוקי. השר הצרפתי לשעבר שארל פסקה הורשע במעורבות בפרשה. אולם בית המשפט לערעורים זיכה אותו לחלוטין.

מאוחר יותר, הפך בית-הדין לערעורים בצרפת את ההחלטה, תוך שהוא מזכה את גאידמק מרוב העבירות ומותיר עבירה קלה יחסית של אי דיווח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר