צפו: מי עיצבן את הנשיא האמריקני?

בראיון עצבני במיוחד עם הנשיא אובמה, תקף ביל אוריילי, מנחה ברשת פוקס הנחשבת לשמרנית, את אובמה על הרפורמה בבריאות והמתקפה על שגרירות ארה"ב בלוב (צפו,עולם)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
הנשיא אובמה (צילום ארכיון: shutterstock)

דווקא בעקבות מסורת שהנהיג הנשיא אובמה, הוא נקלע אמש (ראשון) לראיון טלוויזיוני עצבני במיוחד.

על פי המסורת שהנהיג אובמה, הוא מעניק ראיון לרשת הטלוויזיה המשדרת את משחק ה"סופר בול", משחק הספורט הגדול ביותר בארה"ב. אלא שהפעם מי ששידרה את המשחק הייתה דווקא הרשת המתנגדת לאובמה, רשת פוקס השמרנית.

מנחה הרשת, ביל אוריילי, לא ריחם על אובמה ותקף אותו בראיון שהועבר בשידור חי למאות מליונים ברחבי ארה"ב.

בראיון תקף אוריילי את אובמה בנוגע לכישלון השקת רפורמת הבריאות המפורסמת שלו (אובמה-קר), וכן על נסיבות ההתקפה נגד הקונסוליה האמריקאית בבנגאזי.

אובמה היה נראה מעט ממורמר בזמן הראיון ונראה היה כי הוא עומד לאבד את שלוותו, כאשר אוריילי לא הרפה וחזר על השאלות שוב ושוב, במידה וחשב שהנשיא לא ענה לעניין.

כאמור, אוריילי שאל את הנשיא לגביי רפורמת הבריאות שנתקלה בקשיים גדולים, והקשה: "האם אתה מוכן להודות שזו הטעות הגדולה ביותר בכהונתך?". אובמה השיב לו בחיוך "יש לך את הרשימה של כל הטעויות הגדולות שלי".

אוריילי לא נכנע ושאל את הנשיא את השאלה הזו שוב ושוב, כשלבסוף הודה הנשיא שיישום הרפורמה לא היה מוצלח.

אוריילי תקף את הנשיא על התנהלות הממשל בכל הנוגע לסיפור המתקפה על השגרירות האמריקנית בלוב, וטען כי הנשיא ועוזריו ניסו "לטייח" את הפרשה.

אובמה הצטדק וענה כי ביום בו התרחש האירוע הם עדיין לא ידוע שאכן מדובר במתקפה מתוכננת. כאשר אוריילי התעקש ושאל שוב, אמר לו הנשיא, "אני מנסה להסביר לך אם אתה מוכן לשמוע". כאמור, אוריילי לא הרפה ואמר כי יש הטוענים שהממשל הוליך את הציבור שולל, זאת משום שהנשיא היה בעיצומה של מערכת בחירות. "הם סבורים כך כי אנשים כמוך אומרים להם את זה", ענה אובמה.

בסיום הראיון אמר אוריילי לאובמה "אני יודע שאתה אולי חושב שלא היינו הוגנים, אבל אני חושב שהלב שלך נמצא במקום הנכון".

צפו בראיון של אובמה לרשת פוקס

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר