התושבים באלבקורקי החליטו להילחם באנטישמיות

לאחר שמעדניית "nosh" הנמצאת תחת בעלות יהודית באלבקורקי סבלה מהצקות על רקע אנטישמי, החליטו התושבים לצאת למאבק, והקימו משמר שיפטרל בשכונה (עולם,חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
המעדנייה (kob.com)

תושבי שכונת נוב היל שבאלבקורקי ניו מקסיקו, החליטו לשים סוף לתופעת האנטישמיות המתפשטת בשכונה.

כזכור, מעדנייה בבעלות יהודית סובלת בשבועות האחרונים מהצקות חוזרות ונשנות של מקרי אנטישמיות. אלמונים מדביקים מודעות על חלונות המעדנייה בגנות היהודים, קוראים ליהודים להסתלק ומוות ליהודים. על אחד השלטים נכתב "היהודונים שצריכים למות". כפי שדיווחנו ב"כיכר השבת", לפני כשבוע וחצי החליט ה-FBI האמריקני להכנס לעובי הקורה ולחקור את המקרה.

כ-100 בני אדם החליטו שלא לשתוק והקימו משמר שיפטרל ברחובות השכונה בשעות החשכה. בנוסף, ה-FBI הציב במקומות מצלמות אבטחה בכדי לנסות ולתפוס את האלמונים האנטישמים.

לדברי בעלת המעדנייה, היא פועלת במקום רק כחצי שנה ובנוסף לאירועי האנטישמיות, פרצו למקום כבר פעמיים. "בפעם הראשונה שהשלטים האנטישמיים הופיעו לא ידעתי מה לעשות. חשבתי שזה בדיחה לא טובה. לא שמעתי את המילה הזאת (יהודונים) אף פעם, אבל אחר כך זה כבר התחיל להיות יותר מפחיד - כשהתחילו לאיים על חיי".

התושבים שהגיעו לתמוך בבעלי המעדנייה אמרו כי "אנחנו חושבים שמספיק זה מספיק". אדם אחר אמר כי "המעדנייה מעניקה אהבה לכל המקומיים אז החלטתי לבוא ולהראות הזדהות עם המקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר