ניו מקסיקו: נעצר חשוד בהדבקת כרזות אנטישמיות

סוכני ה-FBI עצרו גבר בן 58 תושב אלבוקרקי, בחשד כי הוא עומד מאחורי הדבקת הסטיקרים האנטישמיים על המעדנייה 'Nosh' בשכונת נוב היל הנמצאת בבעלות יהודית (חדשות, מהעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
המסעדה שסבלה מהצקות (צילום מסך)

סוכני ה-FBI עצרו גבר בן 58 תושב אלבוקרקי, בחשד כי הוא זה שעומד מאחורי הדבקת הסטיקרים האנטישמים במעדניית Nosh שבשכונת נוב היל שבאלבקורקי - ניו מקסיקו ונמצאת בבעלות יהודית.

דובר ה-FBI אמר במהלך השבוע האחרון לתקשורת כי החשוד נעצר בעקבות החשד למעשים אנטישמיים, וכי הוא צפוי להופיע בבית המשפט ביום שני הקרוב. עד אז, ב-FBI אמרו כי לא ישחררו פרטים נוספים על האירוע.

המעדנייה שסבלה מהצקות של אנטישמיים (למקפידים: בוידאו מופיעות נשים!)

כזכור, מעדניית Nosh, סבלה לאחרונה מהצקות בלתי פוסקות של אנטישמיים, כאשר מודעות בגנות היהודים מודבקות שוב ושוב על חלון הראווה של המעדנייה.

לפני מעל לחודש, החלו הפורעים האנונימיים להדביק את המודעות בכל הרחוב בו נמצאת המעדנייה. בעקבות כך, החליט ה-FBI האמריקני להכנס לעובי הקורה ולחקור את העניין.

"שלא ייתחבאו מאחורי המודעות, שייצאו ויראו את הפרצוף שלהם", אמרה אליסה, בעלת המסעדה. היא הודיעה כי היא לא תהיה מוכנה "להוריד את הראש" אך היא גם קצת חוששת: "אני לא מתכוונת להיות 'קרבן', אבל זה עדיין מטריד".

לדברי הלקוחות במעדנייה, אנשים באזור "נגעלים ממה שעושים לבעלי החנות".

לטענת בעלת המעדנייה, לא מדובר באירוע בודד אלא במשהו יותר גדול. "זה לא מקרי, מכיוון שזה ממשיך לקרות" היא אמרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר