ואדים רבינוביץ' - יהודי ישראלי מתמודד לנשיאות אוקראינה

אורקאינה נערכת לבחירות חדשות לנשיאות המדינה, וכעת צץ לו מועמד חדש ומפתיע - ואדים רבינוביץ', אוליגרך יהודי המחזיק בדרכון ישראלי שהגיש את מועמדותו לתפקיד (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
ואדים רבינוביץ' (צילום ארכיון: ynet)

אוקראינה שאחרי ההפיכה והדחת הנשיא נערכת לקראת בחירות חדשות לנשיאות המדינה, אמש (שלישי) מועמד חדש ומפתיע צץ. ואדים רבינוביץ', אוליגרך יהודי המחזיק בדרכון ישראלי, הגיש מועמדות לנשיאות אוקראינה.

רבינוביץ' המשמש כנשיא הקונגרס היהודי אמר לעיתונאים המקומיים עם הגשת המועמדות: "אני רוצה להפריך את המיתוס שהתפשט בכל העולם שלפיו אוקראינה אנטישמית. לדעתי אני מועמד מושלם, במיוחד בזמנים הקשים האלו".

רבינוביץ' בטוח שאזרחי אוקראינה ייבחרו בו לנשיאות, ובדברים שאמר בסוכנות הידיעות 'אינטרפקס' הוא מסביר: "אני כנראה המועמד המוצלח ביותר, כי כיום יש צורך באחדות ואני מועמד מאחד. אני לא תאב לכוח, אני רק רוצה לעזור למדינה".

רבינוביץ' הכחיש בחודש האחרון את הדיווחים על כך שתופעת האנטישמיות באוקראינה נמצאת במגמת עלייה: "הניסיון ללבות את האש סביב הנושא הזה הינו פרובוקציה ואינו תורם לשלוות החיים של הקהילה היהודית באוקראינה".

יצויין כי רק בשנה שעברה נסו להתנקש בחייו של רבינוביץ' בסמוך למשרדו שבקייב, כאשר אלמונים השליכו לעבר מכוניתו מטען חבלה. רבינוביץ' ניצל מניסיון ההתנקשות והבטיח פרס כספי למי שיסיע בתפיסת המתנקשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר