חאלד משעל: ראש הממשלה בנימין נתניהו - כמו היטלר

ראש הלשכה המדינית של ארגון הטרור חמאס, חאלד משעל, השווה את ראש הממשלה בנימין נתניהו לצורר הנאצי אדולף היטלר: "מה ההבדל בין מה שהם עושים לנאצים?" (בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
חאלד משעל (צילום: פלאש 90)

ראש הלשכה המדינית של ארגון הטרור חמאס, חאלד משעל, השווה את פעילות צה"ל ברצועת עזה במבצע "צוק איתן" לשואה. בהתייחסו למנהיג הזרוע הצבאית של הארגון מוחמד דף, אמר משעל כי הוא בריא ושלם.

משעל השווה את ראש הממשלה בנימין נתניהו לצורר הנאצי אדולף היטלר. בריאיון שהעניק תחת אבטחה כבדה לאתר החדשות Yahoo הגדיר משעל את פעילות צה"ל בעזה כ"שואה". לדבריו, "הם הורגים אלפי אזרחים, ילדים, נשים, הורסים שכונות שלמות, מסגדים ובתי חולים. מה ההבדל בין מה שהם עושים לבין מה שעשו הנאצים בשנות ה-30 וה-40?".

משעל דרש מנשיא ארצות הברית להתערב מיד במשבר המתמשך בין ישראל לחמאס וקרא לו לפעול להפסקת "השואה נגד הפלסטינים". "אני מבקש ממך, כמנהיג המדינה החזקה בעולם, לקרוא לישראל להפסיק את תוקפנותה בעזה", אמר משעל, "אני מבקש ממך לקרוא לישראל להסיר את המצור, לפתוח את המעברים ולבנות מחדש את עזה. אלו הדרישות שלנו".

כשנשאל משעל באשר למלאי הרקטות שעוד נותרו ברשות חמאס, הוא העדיף להתחמק. "אני ראש הלשכה המדינית של חמאס, אני מכוון את המדיניות והעמדות. אני לא אחראי לפרטים כשזה נוגע לנושאים צבאיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר