צפו: אם העיתונאי החטוף מתחננת למחבלי דאע"ש

אמו של העיתונאי האמריקני שנחטף על ידי לוחמי ארגון הטרור הקיצוני דאע"ש, פנתה אל מנהיג הארגון בתחינה שישחרר את בנה: "רוצה לחיות מספיק בשביל לראות אותו" (בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שירלי סוטלוף, אמו של העיתונאי החטוף, סטיבן סוטלוף (צילום: מתוך יוטיוב)

שירלי סוטלוף, אמו של העיתונאי האמריקני הנוסף שנחטף על ידי לוחמי ארגון הטרור הקיצוני דאע"ש בסוריה, סטיבן סוטלוף, פרסמה סרטון ברשת "אל ערבייה" ובו ביקשה ממנהיג הארגון, אבו בכר אל-בגדאדי, לחוס על חייו של בנה.

"כאמא, אני מבקשת ממך לא להעניש את בני על עניינים שאין לו שליטה עליהם", אמרה האם. "אני מבקשת ממך להשתמש בסמכותך לחוס על חייו. מה שאני רוצה, הוא מה שכל אמא רוצה - לחיות מספיק זמן כדי לחזות בילדי ילדיי. אני מבקשת ממך להעניק לי את זה".

האם הוסיפה: "הוא בנאדם הגון ועיתונאי חף מפשע. אנחנו רק רוצים לחבק. מאז שסטיבן נחטף למדתי הרבה על האיסלאם. למדתי שאף אדם לא צריך להיות אחראי על החטאים שעשו אנשים אחרים. בני לא אחראי על פעולות הממשל האמריקני. אני מבקשת ממך שתלך בדרכו של הנביא מוחמד ותחון את סטיבן".

כזכור, מאז הוצאתו להורג ועריפת ראשו של העיתונאי ג'יימס פולי, חוששים בארה"ב לשלומו של סוטלוף, החטוף האמריקני השני שמופיע בסרטון שפרסם ארגון הטרור האכזרי, בו נראית ההוצאה להורג של פולי.

בסרטון נראים אנשי דאע"ש מאיימים כי אם נשיא ארה"ב ברק אובמה לא יורה לצבאו להפסיק להפציץ את אנשי דאע"ש בעיראק, סוטלוף, בן 31 ממיאמי, יוצא להורג בעריפת ראש כפי שנעשה לפולי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר