ארה"ב: מצוד אחר מבצע הטבח בתיכון באוהיו

הרשויות בארה"ב עורכות מצוד אחר טי ג'יי ליין, בן 19 שהורשע ברצח שלושה בני נוער בתיכון באוהיו לפני כשנתיים וחצי ונמלט הלילה מבית הסוהר: "הוא מסוכן ביותר" (חדשות, בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

הרשויות בארה"ב עורכות מצוד אחר טי ג'יי ליין, בן 19 שהורשע ברצח שלושה בני נוער בתיכון באוהיו לפני כשנתיים וחצי ונמלט הלילה (שישי) מבית הסוהר יחד עם שני אסירים נוספים.

אחד משלושת האסירים שנמלטו נתפס זמן קצר לאחר הבריחה מבית הסוהר, אך ליין ואסיר נוסף עדיין לא נמצאו.

כאמור, הרשויות בארצות הברית עורכות מצוד נרחב אחר השניים, וגורמי ביטחון הזהירו את תושבי העיירה לימה, הסמוכה לבית הסוהר ממנו נמלטו השלושה, שלא לפתוח את דלתותיהם לזרים ולהימנע מאיסוף טרמפיסטים.

השריף המקומי אמר כי עדיין לא ברור האם האסירים שנמלאו חמושים, אך עם זאת הבהיר כי "הם נחשבים מסוכנים ביותר". לדבריו, כוחות גדולים סורקים אזור מיוער צפונית לבית הסוהר, כאשר ככל הנראה שהסימנים מצביעים על כך שהשניים נמלטו לאותו אזור.

כזכור, בתחילת 2012 ירה ליין למוות בשלושה בני נוער בבית הספר התיכון "שרדון" באוהיו. לאחר שנלכד והובא בפני בית המשפט נראה כי ליין לא לקח ברצינות את הטבח הנתעב שביצע, כאשר בהופעותיו בבית המשפט התנהג בצורה מזלזלת במיוחד בבית המשפט ובמשפחות הנרצחים.

במהלך הקראת גזר דינו חשף חולצה ועליה הכיתוב "רוצח", זאת לתדהמת משפחות הנרצחים. בכלל, במהלך כל המשפט בעת שהתביעה תיארה אותו כמפלצת, ליין לעג להאשמות והתפרץ כלפי משפחו הנרצחים.

הוא נידון לשלושה מאסרי עולם ללא אפשרות לחנינה. כאמור, הלילה הוא הצליח להימלט מהכלא, כאשר הרשויות עדיין חוקרים כיצד הוא, יחד עם שני אסירים נוספים, הצליחו להימלט מבית הסוהר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר