הדרמה בברזיל הסתיימה בטוב: החוטף נלכד - החטוף שוחרר

לאחר שעות בהם התבצר עם חטוף אותו הכריח לעטות מטען נפץ, הצליחו כוחות הביטחון הברזילאים ללכוד את החוטף שהתבצר עם חטוף בבית מלון בבירת ברזיל (חדשות, בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
החוטף, החטוף והפצצה (צילום: מתוך שידורי הטלוויזיה בברזיל)

כוחות הביטחון בבירת ברזיל, ברזיליה, הצליחו ללכוד הלילה (שלישי) את האדם שחטף עובד במלון בעיר, הכריח אותו לעטות מטען נפץ והתבצר עמו במשך כ-7 שעות בחדר במלון.

כאמור, לאחר שעות בהם ערכו כוחות הביטחון משא ומתן עם החוטף, הוא הסגיר את עצמו ושיחרר את עובד המלון שחטף.

לאחר שהסיימה הדרמה, אליה הייתה ברזיל כולה מרותקת, התברר כי האקדח שהיה ברשותו של החוטף היה אקדח צעצוע. עם זאת, כוחות הביטחון הברזילאים עדיין לא אישרו או הכחישו האם מטען הנפץ שהורכב על החטוף היה אמיתי או שמא מזויף גם כן.

כזכור, אמש לקח אדם חמוש עובד של מלון כבן ערובה והכריח אותו לעטות על גופו וסט שככל הנראה היה מלא בחומרי נפץ.

על פי הדיווחים מברזיל, האדם, שאחז גם באקדח - שהתברר יותר מאוחר כצעצוע, קרא לשליח של המלון ודחף אותו לתוך חדר בקומה ה-13.

הדרמה בברזיל (צילום: מתוך שידורי הטלוויזיה בברזיל)

לאחר מכן התקשר החוטף לקבלה כדי להודיע להם על המצב, ובמשך אותם שעות בהם התבצר נראה כמה פעמים על מרפסת החדר, כשהוא מנופף באקדח, כשבן הערובה לצידו, אזוק ולובש ז'קט שככל הנראה מכיל חומרי נפץ.

האזור מסביב למלון פונה, כאשר כוחות הביטחון כיתרו את המקום. דובר המשטרה ציין שהחוטף העלה כמה דרישות, כולל כמה בעלות טבע פוליטי.

"כוחות הביטחון פינו את המלון, ושלושה נושאים ונתונים מנסים לפתור את המצב באופן שלו. יחידת סילוק פצצות נמצאת במקום" אמר אמש הדובר.

כאמור, לאחר שעות בהם התבצר יחד עם החטוף בחדר במלון, נצפו השניים במרפסת כשהם מרימים ידיים באוויר לאות כניעה. דקות לאחר מכן פרצו כוחות הביטחון לחדר, לכדו את החוטף ושחררו את החטוף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר