"קשה לא לדעת"

השבוי שמוחזק בידי דאעש להוריו: "אני מפחד למות"

הוריו של פיטר קסיג בן ה-26, השבוי האמריקני המוחזק בידי ארגון הטרור הרצחני דאע"ש, שאיים כי הוא יהיה השבוי הבא שראשו ייערף, מפרסמים קטעים ממכתב ששלח לפני ארבעה חודשים. "כמובן שאני מפחד למות, אבל החלק הכי קשה הוא לא לדעת, לתהות לקוות, ולחשוב האם בכלל יש לי טעם לתקווה", כתב (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
פיטר קסיג בידי דאעש (צילומסך)

"כמובן שאני מפחד למות, אבל החלק הקשה מכל הוא לא לדעת", כך, במילים מצמררות אלו, כתב השבוי האמריקני, פיטר קסיג, במוחזק בידי ארגון הטרור הרצחני דאע"ש, במכתב ששלח להוריו בשנה האחרונה.

לפני יומיים, פרסם ארגון דאע"ש כי קסיג, בן ה-26, הוא השבוי הבא שראשו ייערף. היום (שני) מפרסמים הוריו קטעים מתוך מכתב ששלח להם בנם מהשבי לפני ארבעה חודשים.

במכתבו, כותב פיטר קסיג להוריו: "כמובן שאני מפחד למות, אבל החלק הכי קשה הוא לא לדעת, לתהות לקוות, ולחשוב האם בכלל יש לי טעם לתקווה".

"אני מצטער על כל מה שקרה ועל מה שכולכם עוברים שם בבית", כתב להוריו, "אני מקווה שהמכתב הזה לא ייגמר לעולם כך שאוכל להמשיך לדבר אתכם לנצח".

קסיג הוסיף וכתב להוריו: "דעו שאני אתכם, ואם אכן אמות, אני מניח שלפחות אתם ואני נוכל למצוא מפלט ונחמה בידיעה שהלכתי בניסיון לעזור לנזקקים ולהקל על סבלם".

פיטר מספר להוריו על תהליך ההתאסלמות שעבר ומספר כי הוא לא כועס על הסיטואציה אליה נקלע. "אני נמצא במצב מסובך אך חי בשלום עם אמונותיי", כתב.

אתמול פרסמה המשפחה סרטון בו נראה אביו של קסיג פונה לחוטפיו ומספר להם כי בנו נשבה בשעה שסייע לפליטים בסוריה, וציין כי הם מבקשים מממשלתם לשנות את המדיניות אך אין להם על כך שליטה. האב התחנן בסרטון משובי בנו לגלות רחמים ולשחררו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר