מה חושבים החרדים בניו יורק על המועמדות של מייקל בלומברג לנשיאות ארה"ב?

ראש העיר ניו יורק לשעבר, מייקל בלומברג, שוקל להתמודד עצמאית במירוץ לנשיאות ארצות הברית. תושב חרדי מניו יורק ל"כיכר השבת": "אם הוא הצליח בניו יורק כנראה שהוא מתאים" (בעולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
בלומברג (צילום: שאטרסטוק)

המירוץ לנשיאות ארצות הברית: תשעה ימים לפני תחילת הבחירות המקדימות בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית, שם חדש עשוי להצטרף למירוץ לנשיאות, ואולי יהפוך לנשיא היהודי הראשון. ומה חושבים על כך החרדים?

המדובר הוא במייקל בלומברג, ראש העיר ניו יורק לשעבר, ששוקל להתמודד באופן עצמאי ולא כמועמד של המפלגה הרפובליקנית או הדמוקרטית.

לפי דיווחים בתקשורת האמריקנית, הוא שוקל את צעדיו, וזאת בעקבות כמה סקרים, שמנבאים לו הצלחה באם יתמודד.

בלומברג כיהן כראש העיר ניו יורק מ-2002 עד 2013. הוא שינה את השיוך המפלגתי שלו מרפובליקני לעצמאי לפני כמעט עשור, בשנת 2007.

בשנות כהונתו היה ידוע כבעל יחסים טובים עם הקהילות החרדיות השונות בעיר ועמד בקשר עם העסקנים החרדים מהקהילות השונות.

אברהם כהן , חרדי המתגורר בניו יורק, אמר ל"כיכר השבת" כי "הגיע הזמן שיהודי ייבחר לתפקיד הנשיא. אנחנו מאמינים בו שאם יתמודד הוא ילך בכל הכוח על התפקיד, כי כסף לא חסר לו בניגוד למועמדים האחרים".

"אם הוא הצליח כל כך הרבה שנים בתפקיד ראש עיריית ניו יורק ואף אחד לא הצליח להביס אותו, זה אומר שהוא מתאים לתפקיד ואולי הוא ישנה את ארצות הברית ואת יחסיה לישראל", הוסיף.

הוא הוסיף עוד כי "יחסי ישראל-ארצות הברית טובים, אך בין המנהיגים יש יריבות ואני בטוח שהיריבות הזו לא תשוב על עצמה במידה ומייקל בלומברג ייכנס לתפקיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר