אימה וצרחות

נפגעים רבים באירוע ירי באוסטין שבטקסס • צפו בתיעוד

שני אירועי ירי בו זמנית בעיר אוסטין שבטקסס. התקשורת האמריקאית מדווחת על נפגעים רבים מהירי במקומות בילוי פופולריים. האירוע עוד לא הסתיים. צפו בתיעוד מהמקום (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(מתוך ynet)

כלי תקשורת בארה"ב דיווחו לפני הצהריים (שעון ישראל) על אירוע ירי רב נפגעים במרכז העיר אוסטין שבטקסס. המשטרה המקומית הודיעה כי יש "נפגעים רבים" בשתי זירות ירי שונות במרכז העיר, ולפי כלי התקשורת יש לפחות הרוגה אחת, בשנות ה-30 לחייה. בהמשך דווח כי מלבד ההרוגה יש "לפחות ארבעה פצועים".

לפי שעה הרקע לאירוע אינו ידוע עדיין וכלל לא ברור שהוא הגיע אל סופו. כוחות הביטחון קראו לתושבים להימנע מהגעה למרכז העיר, אף שחצי שעה אחרי תחילתו מסרה המשטרה שאזור הירי "בטוח".

האירוע החל קצת לפני השעה 03:00 לפי השעון המקומי. לפי דיווחים ראשוניים הירי התרחש ליד מקומות בילוי פופולריים. התקשורת בארה"ב שידרה סרטון וידאו ראשון מהאזור שבו נראים אזרחים מבוהלים וברקע נשמעות יריות, בעוד רבים צורחים ובורחים. עדת הראייה דוריאן סנטיאגו סיפרה ל"סקיי ניוז" כי הירי החל כשאנשים היו בצאתם מברים בסביבה.

בתקופה האחרונה סובלת ארה"ב מאירועי ירי המוניים רבים כשרק לאחרונה ירה מחבל על מועדון באורלנדו והביא למותם של 49 איש. בשדה הפוליטי נאבקים על נושא הנשק אותו ניתן לרכוש בארה"ב בקלות על פי החוקה האמריקאית והנושא עומד במחלוקת סוערת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר