מכה לטראמפ

ג'ורג' בוש האב יצביע עבור הילרי קלינטון

נשיא ארה"ב לשעבר מטעם הרפובליקנים, ג'ורג' בוש האב, יצביע הפעם ככל הנראה דווקא למועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון בשל סלידתו מהמיליארדר הסוער טראמפ (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ג'ורג' בוש האב (Joseph Sohm / Shutterstock)

טראמפ מצליח לעורר את סלידת בכירי מפלגתו שמתקשים להשלים עם כך שהמועמד החיצוני "השתלט" על המפלגה הרפובליקנית. כמה בכירים במפלגה מתקשים לעמוד לצדו ואף מצהירים כי יצביעו נגדו, אחד מהם הוא נשיא ארה"ב לשעבר מטעם הרפובליקנים, ג'ורג' בוש האב, שמתכוון ככל הנראה להצביע עבור המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון, כך דווח באתר פוליטיקו האמריקאי.

בוש בן ה-92, התכוון לשמור על שתיקה בכל הנוגע למירוץ לבית הלבן בין קלינטון ודונלד טראמפ, סימן להבעת סלידה מטראמפ. אך העדפתו לרעייתו של יורשו, הנשיא ביל קלינטון, התגלתה תודות לקתלין קנדי טאונסנד, סגנית מושל מדינת מרילנד לשעבר ובתו של רוברט קנדי.

אמש, פרסמה טאונסנד תמונה בעמוד הפייסבוק שלה כשהיא לוחצת את ידו של הנשיא לשעבר עם הכיתוב הבא: "הנשיא אמר לי שהוא יצביע עבור הילארי!!" בראיון טלפוני אמרה טאונסנד כי היא נפגשה עם הנשיא לשעבר במדינת במיין, שם לטענתה הוא הצהיר שיצביע עבור המועמדת הדמוקרטית. "זה מה שהוא אמר,". אמרה.

כזכור, הנשיא בוש האב כיהן כנשיא ארה"ב ארבע שנים בלבד, בין השנים 1989-1993, והוא הנשיא היחיד ב-35 השנים האחרונות שלא הצליח להיבחר לכהונה שנייה. יחסיו עם ישראל היו בעייתיים ותקופתו כנשיא נחשבת לאחד מרגעי השפל ביחסים שבין ישראל לארה"ב.

השפעתו הפוליטית היום של בוש האב אינה ברורה אך טראמפ יצטרך לתת את הדעת על כך שהגרעין הקשה של המפלגה הרפובליקנית יכול לנטוש אותו ברגע האמת בקלפי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר