ה-FBI צייץ מסמכי חקירה של ביל קלינטון

לאחר שראש ה-FBI החליט ערב הבחירות בצעד שנוי במחלוקת להודיע על חידוש החקירה נגד הילרי קלינטון בפרשת המיילים, הארגון צייץ בטוויטר מסמכים בנוגעים לחקירת עבר נגד בעלה של המועמדת (חדשות)

(צילום: משה מילנר, לע"מ)

לאחר שראש ה-FBI החליט בצעד שנוי במחלוקת להודיע על חידוש החקירה נגד הילרי קלינטון בפרשת המיילים, זאת בעקבות גילויים חדשים בפרשה אחרת, ה-FBI מעורר שוב סערה בארצות הברית לאחר שהארגון העלה לאתר האינטרנט שלו עשרות מסמכים הנוגעים לחקירת בעלה של הילרי, נשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון.

המסמכים שהועלו נוגעים לחנינה נשיאותית שהעניק קלינטון לאיש העסקים מארק ריץ' שהואשם שנים קודם לכן בביצוע עסקאות נפט לא חוקיות עם הממשל האיראני בעת משבר בני הערובה באיראן. ריץ' ששהה בשוויץ במשך שנים על מנת להימלט מהדין, זכה לחנינה נשיאותית שאפשרה לו לחזור לארצות הברית.

החקירה נסובה בין היתר סביב העובדה כי אשתו של ריץ' נחשבה לאחת התורמות הגדולות של המפלגה הדמוקרטית בארצות הברית ולתורמת משמעותית ל"קרן קלינטון". למרות זאת, החקירה הסתיימה ללא החלטה להעמיד איש לדין.

את המסמכים העלה ה-FBI לאתר האינטרנט המרכז את חוק חופש המידע של ה-FBI כבר אמש (שני), אלא שהדבר לא זכה לתהודה. לפני מספר שעות, צייץ ה-FBI את דבר העלאת המסמכים בטוויטר, מה שגרם לכלי התקשורת הבולטים בארצות הברית לפרסם את הדברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר