אלפים חתמו

עצומה בארה"ב: להחזיר את הפיקוח הכשרותי לבתי הקפה

ענקית בתי הקפה העולמית "סטארבאקס" החליטה כי תפסיק לשתף פעולה עם מערכת הכשרות Star-K בחנויות שאינן מסומנות ככשרות, ויהודי ארצות הברית מאוכזבים (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
סניף של סטארבאקס (צילום: shutterstock)

לאחר שנים שעל ענקית בתי הקפה האמריקנית 'סטארבאקס' יש פיקוח כשרותי חלקי, כעת החליטה הרשת שלא לשתף פעולה.

סטארבאקס היא רשת בתי הקפה הגדולה בעולם, שברשותה רבבות סניפים ברחבי העולם, אך בעיקר בארצות הברית. מעולם לא היתה כשרות רשמית החתומה על מוצריה, אך מותג הכשרות Star-K שבראשות הרב משה היינמן פרסם רשימה של מוצרי סטארבאקס שניתן לצרוך.

הרשת שיתפה פעולה במשך זמן ארוך עם המיזם, והציבה שילוט על סניפים מפוקחים, כשהיא מקפידה על כללי בסיס כדי למנוע תקלות במוצרים הכשרים. בהמשך הורחב שיתוף הפעולה והכשרות פרסמה רשימת משקאות שמותר לצרוך אף בסניפים שאינם מצויינים ככשרים.

יהודים בניו יורק (צילום: Shutterstock)

אך כעת החליטה ההנהלה להפסיק את שיתוף הפעולה בסניפים שאינם כשרים, והדבר עשוי להשפיע על יהודים רבים שבקרבתם אין בתי קפה כשרים. באתר Star-K פורסם כי מעתה אין ביכולת מערך הכשרות לקחת אחריות על כשרות מוצריה של סטארבאקס בסניפים הכלליים.

יהודים בארה"ב פרסמו בימים האחרונים ברשתות החברתיות עצומה, המבקשת מן הרשת להתחשב בציבור שומר הכשרות שבאזורים מרוחקים או בנסיעות, ולהשיב את ההסדר הקודם על כנו. עד כה הושגו אלפים רבים של חתימות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר