נשיא ה'אינטרפול' נעלם בסין: חקירה סודית

מנג הונגווי, המשמש כנשיא ה'אינטרפול', נעלם בנסיבות מסתוריות בסין. סיבת מאסרו אינה ידועה עדיין. אשתו טוענת כי שלח לה תמונה של סכין כדי לסמן כי הוא בסכנה (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
משרדי האינטרפול בצרפת (צילום: שאטרסטוק)

מסתבר כי גם אם אתה נשיא המשטרה העולמית - האינטרפול, אתה יכול להסתבך עם הרשויות בסין ואפילו להיעלם. אשת נשיא האינטרפול שנעדר, גרייס מנג, התייחסה לראשונה היום (ראשון) להיעדרותו המסתורית של בעלה, מנג הונגווי, ואמרה כי שלח לה תמונה של סכין לפני שנעלם.

לטענתה, בעלה ניסה לרמוז לה שהוא נמצא בסכנה. גרייס הוסיפה, כי לא התקיים ביניהם קשר מאז שבעלה שלח לה את התמונה ב-25 בספטמבר, למרות שכתב לה "חכי לטלפון ממני" - כמה דקות קודם לכן.

עוד אמרה מנג המתגוררת בצרפת, כי התייחסותה כעת להיעלמותו של הונגווי, בן ה-65 כמעט שבועיים לאחר שנעלם, נובעת מכך שהיא "חשה אחריות גדולה יותר". היא הוסיפה: "ממצב של צער ופחד אני מתחילה מרדף אחר האמת, הצדק והאחריות כלפי ההיסטוריה. אני עושה זאת למען בעלי האהוב, ילדיי ובני מולדתי, נשים וילדים שאבותיהם ובעליהם לא ייעלמו בעתיד".

על פי הדיווחים בסין, הונגווי נמצא בחקירה במדינה הקומוניסטית על הפרות חוק שטרם פורסמו בצורה ברורה.

אתמול הציבה משטרת צרפת הציבה שמירה על רעייתו של מנג, שחיה איתו בליון, אחרי שקיבלה איומים על חייה. בליון נמצא המטה של הארגון המשטרתי הבינלאומי שמנג עומד בראשו.

על פי הדיווח, מנג הונגוויי "נלקח" על ידי הרשויות הסיניות מיד לאחר שנחת בסין לפני כשבועיים. האינטרפול מסר בתגובה לסיפור המוזר, כי העניין נמצא בסמכותן ובטיפולן של הרשויות בסין ובצרפת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר