שוברת מסורת

נתק: מלניה טראמפ לא תארח את ג'יל ביידן?

לא רק דונלד טראמפ יחרים את השבת ג'ו ביידן, אלא גם מלניה טראמפ, שזכתה לפגישה המסורתית עם מישל אובמה, החליטה, כנראה, לא לארח את ג'יל ביידן בבית הלבן (בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

מלניה טראמפ, הגברת הראשונה של ארה"ב שתצא ביום רביעי השבוע מהבית הלבן, טרם שוחחה עם ג'יל ביידן, רעיית הנשיא הנבחר ג'ו ביידן.

לפי המסורת האמריקאית, נהוג כי הגברת הראשונה היוצאת עורכת סיור לרעיית הנשיא הנכנס בבית הלבן, אך נראה כי הפעם הסיור הזה לא יתקיים.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, כבר הודיע כי לא ישתתף בטקס ההשבעה של מחליפו, וכעת נראה כי גם מלניה טראמפ לא מכירה בתוצאות הבחירות, בהפסד של בעלה ובניצחון של יריבו הפוליטי.

המפגש בין הנשים, מכונה "תה וסיור", והוא מתקיים ברצף מאז שנת 1952. "היא לגמרי חלק מהחלטות דונלד טראמפ", אמר אחד העובדים בבית הלבן.

יצוין כי טראמפ עצמה, נכחה במפגש דומה עם מישל אובמה, רעיית הנשיא הקודם ברק אובמה, למרות היריבות הקשה בין המשפחות.

מישל אובמה סיפרה לאחר מכן: "אני צריכה להיות כנה ולהגיד שכל זה לא היה קל בשבילי. דונלד טראמפ הפיץ שקרים גזעניים על בעלי שהעמידו את משפחתי בסכנה. זה לא היה משהו שהייתי מוכנה לסלוח עליו. אבל ידעתי שלמען ארצנו, עלי למצוא את הכוח והבגרות לשים את כעסי בצד".

"אז קבלתי את מלניה טראמפ לבית הלבן ודיברתי איתה על החוויה שלי, ועניתי על כל שאלה שהייתה לה – מהביקורת המוגברת שמגיעה עם היותה הגברת הראשונה ועד איך זה לגדל ילדים בבית הלבן".

בניגוד לדונלד ומלניה, איוונקה טראמפ לא מתכננת להחרים את טקס ההשבעה של ג'ו ביידן, וזכתה להערה כועסת מאביה: "את עושה החלטה גרועה", אמר לה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר