הסכין הושלכה לנהר

"אנחנו יודעים מי רצח את היהודייה בשבת"

ענת קמחי בת ה-31, סטודנטית לקרימינולוגיה באוניברסיטת מרילנד ממוצא ישראלי, ביקרה אצל חברים בעיר שיקגו ואז נדקרה למוות • לפי ההערכות - הרוצח הוא חסר בית (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
ענת קמחי (צילום: אוניברסיטת מרילנד)

במשטרת שיקגו אומרים, כי הם מחפשים אחר אדם החשוד שרצח צעירה יהודייה בעיר בשבת האחרונה. את הדברים מסרה ראש העיר לורי לייטפוט. לדבריה, המשטרה "סורקת אחר מאהלים של חסרי בית במרכז העיר". לייטפוט אמרה כי "אנחנו יודעים מי הוא. יש לנו תיעוד וידאו איכותי ממנו. אנו מאמינים שהוא אדם חסר בית".

עם זאת, במסיבת עיתונאים שקיימה המשטרה מאוחר יותר, מפקד הבילוש ברנדן דניהאן לא אישר כי ידועה זהות הרוצח.

הנרצחת זוהתה כענת קמחי, סטודנטית יהודייה ממוצא ישראלי, שלמדה לדוקטורט בקרימינולוגיה ופלילים באוניברסיטת מרילנד - כך דווח באתר החדשות המקומי 'שיקגו סאן טיימס'.

לפי דיווחים, קמחי בת ה-31 הגיעה ממרילנד לשיקגו כדי לפגוש חברים. בזמן שטיילה בשכונת סאות' לופ בעיר, בשעות אחה"צ של השבת האחרונה, נדקרה הצעירה היהודייה בגבה, על ידי אדם שככל הנראה הסתתר בין שיחים ואז זינק לעברה. מיד לאחר הדקירה פונתה לבית החולים נורת'ווסטרן ממוריאל - אך שם נקבע מותה.

התוקף עצמו נמלט מהמקום מיד לאחר המעשה, ותועד במצלמות האבטחה משליך את הסכין המגואלת בדם אל תוך נהר שיקגו.

עד ראייה תיאר את התוקף כגבר בסביבות גיל 30, עם שיער בסגנון ראסטות, לבוש חולצה כהה, מכנסיים בהירים ובנדנה אדומה.

באוניברסיטה הגיבו על מות הסטודנטית: "אוניברסיטת מרילנד מתאבלת על אובדנה של ענת קמחי, מלומדת צעירה ומבריקה", נכתב בהצהרה. "אנו מנחמים את חבריה ומשפחתה בתקופה קשה זו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר