כל הדיווחים

השבת: ארה"ב נעה לעבר המפרץ, טורקיה מבהירה

העיתון "אל קודס אל ערבי" היוצא לאור בלונדון מדווח על תנועת כוח גדול של צבא ארצות הברית לעבר המפרץ הפרסי שהתבצעה אתמול בשעות הצהריים • ראש ממשלת טורקיה, אמר כי "אין לנו בעיה עם הציבור בישראל" • סקר חדש: יאיר לפיד מקבל 14 מנדטים בבחירות (עולם)

(פלאש 90)

• דיווחים על פעילות צבאית אמריקנית חריגה באזור המפרץ הפרסי: העיתון "אל קודס אל ערבי" היוצא לאור בלונדון מדווח על תנועת כוח גדול של צבא ארצות הברית לעבר המפרץ הפרסי שהתבצעה אתמול בשעות הצהריים.

על פי הדיווח ברשת ב' של קול ישראל שהביאה את הידיעה, תריסר ספינות קרב אמריקניות עברו אתמול (ו') בתעלת סואץ בדרכן מהים התיכון אל המפרץ הפרסי. עדי ראייה אף דיווחו לעיתון שהשיירה הימית כללה גם נושאת מטוסים אמריקנית.

• בתוכנית "יומן" של הערוץ הראשון, בהגשת איילה נשר-חסון, פורסם אתמול (ו') סקר בו נבדקה חלוקת המנדטים באם היו נערכות היום בחירות.

תוצאות הסקר מראות כי הליכוד היה זוכה ב-28 מנדטים, קדימה ב-19, יאיר לפיד היה זוכה ב-14 מנדטים והופך בכך לסיעה השלישית בגודלה בכנסת יחד עם ישראל ביתנו שהיתה זוכה למספר מנדטים זהה. ש"ס היתה מקבלת 10 מושבים, מפלגת העבודה 6 מנדטים בלבד, האיחוד הלאומי 4 מנדטים כמו גם הבית היהודי.

• ראש ממשלת טורקיה, טאיפ ארדואן, אמר אמש (ו') כי ארצו לא תשתוק אודות "הפיראטיות והעושק הישראלים".

עם זאת, ביקש ארדואן להבהיר כי טורקיה יוצאת נגד השלטון הישראלי בלבד. "אין לנו בעיה עם הציבור בישראל, אלא רק עם עמדות ממשלת ישראל", הצהיר.

• השייח נאיף רג'וב, השר הפלסטיני האחראי על הוואקף מטעם חמאס, ואחיו של בכיר פתח ג'יבריל רג'וב ישוחרר מחר מהכלא הישראלי.

• לטל מור, החשוד שדרס למוות את שניאור חשין, בנו של שופט העליון לשעבר מישאל חשין יש עבר פלילי בתחום עבירות הסמים ותקיפת שוטרים. המשטרה חושדת כי הוא היה שתוי בזמן שנהג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר