משבר האקלים

הרוגים, פצועים ונעדרים בהוריקן "איידה"

הרשויות מנסות לשקם את המצב לאחר התפשטות הוריקן "איידה" שתקף את מדינות לואיזיאנה ומיסיפיסי. אדם הותקף ע"י אליגטור שיצא מנהר שעלה על גדותיו ונעדר (אקטואליה)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

משבר האקלים הרוגים, פצועים והפסקות חשמל ממושכות בדרום לואיזיאנה ובמיסיסיפי שבארה"ב, לאחר שסופת ההוריקן "איידה" הכתה במדינות. הסופה שהגיעה אל לואיזינה כשהיא ברמה 4 - רמה הנחשבת גבוהה מאוד, נחלשה בהדרגה וכשהגיעה אל דרום המדינה כבר הוגדרה כ"שקע טרופי".

עד כה - 48 שעות אחר תום הסופה, דווח על לפחות ארבעה הרוגים, הסופה אף גרמה להפסקות חשמל ממושכות כשבחלק מהבתים עדיין לא חזר החשמל ובחלקם אף אין מים זורמים.

המחסור במים ובחשמל קשה יותר על רקע גל חום כבד ולחות גבוהה שפשטה במדינה. בתים רבים נותרו ללא מזגן ואמצעי התגוננות נאותים.

(shutterstock)

הרשויות טרם הצליחו להעריך את רמת הנזקים וממתינות שמפלס המים - שברובו ירד, ירד לחלוטין. נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הכריז על מדינות לואיזינה ומיסיסיפי כ"אזורי אסון" בכדי לאפשר להם קבלת עזרה פדרלית.

על פי אחד הדיווחים אדם בן כ-55 שכעת מוגדר כנעדר, נצפה מותקף על ידי אליגטור שיצא מנהר סמוך לביתו לאחר שהמים עלו על גדותיהם. אשתו שראתה את אירוע התקיפה הצליחה לחלצו מהמים כשהוא סובל מפציעות קשות, אך כשחזרה בעלה נעדר וככל הנראה נסחף בזרם המים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר