התפרצות חריגה

מדינות המערב מגבילות את כניסת התיירים מסין אולם בישראל "לא שוקלים הגבלות"

התיעודים הרבים שלא פוסקים מלזרום על קריסת בתי החולים בסין, גרמו למדינות בעולם להגביל את כניסתם של התיירים מהמדינה האסייתית מוכית הקורונה אולם דווקא בישראל "לא שוקלים הגבלות כלשהן" (קורונה, בעולם)

איצלה כץ | כיכר השבת |
לא מתמודדים עם הקורונה. רחוב בבייג'ין בירת סין (צילום: Shutterstock.com)

מיליארד סינים לא טועים, אך הם גם לא מחוסנים. בעוד מדינות המערב השכילו לחסן את מרבית האזרחים מפני נגיף הקורונה, הרי שדווקא בירת הקורונה ומולדתה, לא חיסנה את אזרחיה. התוצאה: קטסטרופה.

כפי שפורסם ב'כיכר השבת', בתי החולים במדינת הענק הקומוניסטית קורסים ומדיווחים ברשתות החברתיות המקומיות ניתן ללמוד על מימדי האסון שם. מאות מתים ביום. יש שיאמרו אלפים.

בעקבות ההתפרצות החמורה, ובעיקר בשל חשש מוריאנטים העמידים לחיסונים הנפוצים בעלום של חברות 'פייזר' ו'מודרנה', מדינות מערביות רבות ברחבי העולם הודיעו על הגבלות ובדיקות קפדניות לנכנסים מסין.

באיטליה מחייבים תיירים מסים בבדיקות ובסגר למי שנמצא חיובי. 50% מהנכנסים לאיטליה מסין התגלו כחיוביים.

אמש (רביעי) פרסם אתר CNN כי ארצות הברית שוקלת לאסור או להגביל משמעותית כניסת תיירים מסין. במדינות אסייתיות רבות נוקטים בצעדים אותן נקטה איטליה. מדובר במדינת הודו, יפן, מלזיה וטייוואן.

אולם, בישראל נדמה כי אין חשש במערכת מפני התפרצות מחודשת. הן ממשרד הפנים והן ממשרד הבריאות לא יצאו כל הנחיות להגביל כניסתם של תיירים מסין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר