המלחמה באוקראינה

30 אוקראינים נהרגו מירי הטילים על בניין בדנייפרו

הזוועה בערי אוקראינה נמשכת: עלה ל-30 מספר ההרוגים בסוף השבוע האחרון מפגיעת טיל בבניין מגורים בדנייפרו. עוד 75 נפצעו, 12 מהם מאושפזים במצב קשה (בעולם)

מניין ההרוגים במתקפת הטילים הרוסית על בניין מגורים בעיר דנייפרו שבדרום-מזרח אוקראינה, עלה ל-30. כך לפי גורמים אוקראינים, שציינו כי יותר מ-75 בני אדם נפצעו במתקפה שאירעה בשבת האחרונה, בהם 12 באורח קשה.

מוקדם יותר מסר נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, כי עשרות אנשים חולצו מהריסות הבניין וכי הלחימה נמשכת במלוא עוזה, "הקרב על סולדר, על בחמוט, על כל חבל דונייצק ועל מחוז לוהנסק ממשיך ללא הפוגה", ציין זלנסקי.

בתוך כך, רוסיה אישרה כי תקפה באמצעות טילים יעדים באוקראינה, אך לא הזכירה את תקיפת הבניין בדניפרו. החיפושים אחר לכודים עדיין נמשכים אם כי הסיכוי למצוא עוד אנשים בחיים נמוך מאד בהתחשב בפגיעה בבניין ובקור הרב.

תיעודים שפרסמו רשויות החירום באוקראינה חשפו את ממדי ההרס והחורבן. בתיעוד נראה מבנה מגורים אוקראיני טיפוסי ענק חצוי לשניים, כאשר עשרות דירות הרוסות לחלוטין.

נשיא אוקראינה זלנסקי פרסם את התיעוד וקרא: "העולם חייב לעצור את הרוע, פינוי הפסולת בדנייפרו נמשך. כל השירותים עובדים. אנחנו נלחמים למען כל אדם, כל חיים. נמצא את מי שמעורב בטרור, כולם יישאו באחריות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר