באוקראינה לעגו

הרוסים גייסו את המוזיקאי האנטישמי שיגן עליהם באו"ם

רוסיה מנסה למצוא דרך לשפר את תדמיתה הבינלאומית בעקבות הפלישה לאוקראינה ולצורך כך הם גייסו מוזיקאי בינלאומי ידוע שיגן עליהם במועצת הביטחון (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
ווטרס במועצת הביטחון של האו"ם (צילום: UN Photo/Eskinder Debebe)

רוסיה מנסה למצוא דרך לשפר את תדמיתה הבינלאומית בעקבות הפלישה הכושלת בינתיים לאוקראינה ולצורך כך הם גייסו מוזיקאי בינלאומי ידוע, מאושיות הרוק העולמי, רוג'ר ווטרס, שנאם בפני מועצת הביטחון של האו"ם וקרא להפסקת אש מיידית באוקראינה.

ווטרס, שידוע גם באנטישמיות שלו ובפעילותו להחרמת ישראל במסגרת ה-BDS, הוזמן על ידי הרוסים לאחר שהחמיא לפוטין בראיון לאחרונה וגם הביע התנגדות להעברת נשק מערבי לאוקראינה.

מועצת הביטחון כונסה לבקשת רוסיה כדי לדון בהעברת נשק מערבי מתקדם לידי האוקראינים, נשק שמשנה את תמונת המלחמה באוקראינה.

ווטרס בנאומו ניסה להיות פוליטקלי קורקט, הוא האשים את שני הצדדים במלחמה ואמר: "הפלישה הרוסית הייתה בלתי חוקית, אני מגנה את זה בצורה הכי חריפה שאפשר אבל הייתה התגרות מוקדמת, אז אני גם מגנה את הפרובוקטורים בצורה החריפה ביותר".

שגריר רוסיה באו"ם, התעלם מההאשמה של ווטרס על הצד הרוסי במלחמה ואמר כי דבריו הם "ניתוח מאוד מדויק של האירועים", וכי הוא "אחד הפעילים הבולטים של התנועה העכשווית נגד המלחמה".

מנגד שגריר אוקראינה באו"ם לעג למוזיקאי ואמר כי הוא משמש כלבנה בחומת השקר והתעמולה הרוסית.

"תמשיך לפרוט בגיטרה, מר ווטרס, זה מתאים לך יותר מאשר להרצות למועצת הביטחון איך לעשות את העבודה שלה", לעג השגריר האוקראיני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר