צפו בתיעוד מהחילוץ

אחרי שלושה ימים תחת ההריסות: צה"ל חילץ אישה בחיים

כוחות צה"ל ואיחוד הצלה שנשלחו לסייע במאמצי החילוץ באיזור האסון בטורקיה, הצליחו לחלץ הלילה אישה בת 26, כשהיא עדיין בין החיים | עד כה חולצו על ידי צה"ל עשרה אנשים חיים | צפו בתיעוד נרחב מהפעילות (חדשות בעולם)

דוד הכהן | כיכר השבת |

המשלחת הישראלית 'ענפי זית' - הכוללת את חיילי צה"ל וגופי החירום כמו איחוד הצלה ועוד, הצליחו לחלץ עד לשעה זו (חמישי) עשרה אזרחים טורקיים שהיו בין ההריסות.

המשלחת שהגיעה למוקד רעידת האדמה בטורקיה, עמלה במשך שעות ללא הפסקה - ובמרות נגד הזמן, בניסיון להציל עוד ועוד חיים ועד כה כאמור הצליחו להציל חיים של עשרה אזרחים שיצאו חיים מבין ההריסות - רק ביממה האחרונה.

בתיעוד שנשלח מטורקיה על ידי דובר צה"ל, נראה חילוץ אישה בת 26, שאותרה בחיים בהריסות מבנה מגורים בעיר קהרמאנמרש שבטורקיה.

מוקדם יותר היום, אחד התושבים המקומיים, סיפר לשליח 'כיכר השבת' לטורקיה: "אין על הישראליים, הם הכי מקצועניים, פועלים בצורה הטובה ביותר. הצבא הישראלי - הוא הצבא הטוב ביותר, כולנו מקווים שמי שינסה לחלץ את המשפחה שלנו יהיו הישראליים ולא כוחות החילוץ הטורקיים".

מחלץ טורקי, אמר הבוקר ל'כיכר השבת': "ככל שחולפות השעות הסיכוי לחלץ ניצולים חיים הולך ופוחת. אני מאז הרעש לא ישנתי ואני גם לא מצליח לשיון".

"קשה לי לראות אנשים שאני מכיר בין ההריסות, גם חלק מהמשפחה הקרובה שלי קבורה פה בין ההריסות, רק אתמול חילצתי שני חברים טובים שלי בין ההריסות ולצערי הם היו כבר מתים. איך אפשר לישון ככה?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות