הגיע עם רכבת מאובטחת

לראשונה מפרוץ המלחמה: שר החוץ הישראלי בביקור רשמי בקייב

קרוב לשנה לפרוץ הפלישה הרוסית לאוקראינה, ולראשונה הגיע לביקור רשמי בבירת אוקראינה שר ישראלי | שר החוץ אלי כהן, הגיע הבוקר לביקור והוא צפוי להיפגש עם הנשיא זלנסקי (חדשות בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |

כמעט שנה לפלישה הרוסית לאוקראינה: שר החוץ אלי כהן, שיצא הלילה (חמישי) ברכבת מהירה ומאובטחת, הגיע הבוקר לקייב לביקור רשמי.

השר כהן, שהוא השר הישראלי הראשון שהגיע לבירת אוקראינה מפרוץ המלחמה לפני כמעט שנה, הגיע כאמור לביקור רשמי והוא צפוי להיפגש עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי ועמיתו האוקראיני שר החוץ דמיטרו קולובה.

כמו כן, צפוי השר כהן לפתוח מחדש את שגרירות ישראל בקייב והוא יבקר באתר ההיסטורי 'באבי יאר' ובמקום שזעזע את העולם - בוצ'ה.

ביקורו של כהן חשוב מאוד לקהילה היהודית, שכן הוא צפוי להודיע על הרחבת חבילת הסיוע הישראלי לאוקראינה - בתחום ההומינטרי ואולי גם בתחום הצבאי - כפי שביקשה ארצות הברית מישראל.

שר החוץ אלי כהן אמר עם רדתו מהרכבת המאובטחת איתה הגיע לקייב מטורקיה: "הגעתי היום לביקור ראשון של שר ישראלי בקייב מאז פרוץ הלחימה".

השר כהן עם מקבילו האוקראיני קולבה יחד עם הרב משה ראובן אסמן בסיום הפגישה

עוד אמר כהן: "בשנה האחרונה ישראל עמדה לצד העם האוקראיני ולצידה של אוקראינה. היום נניף את דגל ישראל בשגרירות ישראל בקייב אשר תחזור לפעילות רציפה במטרה לחזק את היחסים בין המדינות".

מפדרציית הקהילות היהודיות באוקראינה נמסר: "מברכים את שר החוץ אלי כהן על הגעתו הבוקר לאוקראינה, ומקווים כי יש בכך כדי לאותת על הידוק היחסים בין ירושלים לקייב בממשלה החדשה".

"יו"ר הפדרציה הרב מאיר סטמבלר יקבל את פני השר וידון עימו על צרכי הקהילה היהודית במדינה ועל העזרה הנדרשת מישראל בעת הזו לטובת הקהילה היהודית", נמסר מהפדרציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר