המרינה בלרנקה • 60% כבר נמכר!

דירה חדשה 100 מ' מהים בקרבת המרינה החל מ- 139,000 יורו בלבד!

הבוקר (יום ד׳), הודיעה חברת ״בי גלובל״, הנחשבת לאחת מחברות הנדל״ן המובילות בארץ ובפיתוח ואיתור פרויקטים בחו״ל, שהיא משווקות למעלה מ- 200 דירות יוקרה בפרויקט המוביל בלרנקה עבור משקיעים ישראלים (נדל"ן)

הממשלה הקפריסאית עושה ככל שביכולתה על מנת לפתח את כל רצועת החוף בעיר לרנקה (צילום: יח"צ)

אין זה סוד שבעשור האחרון קפריסין נמצאת בהתפתחות והתקדמות משמעותית. הממשלה הקפריסאית עושה ככל שביכולתה על מנת לפתח את כל רצועת החוף בעיר לרנקה אשר מושכת אליה מאות אלפי תיירים לאורך כל ימות השנה.

ההשקעות הבולטות ביותר הם הקמת נמל ומרינה חדשים בתקציב של למעלה ממילארד יורו – מה שצפוי לגרום להשבחת נכסים הנמצאים בעיר ולעלייה מטורפת של המחירים כפי שההיסטוריה מלמדת בהשוואה ללימסול, בה מחירי הנדל”ן זינקו במאות אחוזים, פרויקטים גרנדיוזיים ומשקיעים מרחבי העולם שטפו את העיר והביאו לעליית מחירים ורווחים גבוהים במיוחד עבור אלו אשר השקיעו בזמן.

בעקבות השקעת הענק של הממשלה האטרקטיביות של לרנקה עלתה ואור הזרקורים עבר אליה. היות והמחירים בלרנקה עדיין נמוכים ביחס ללימסול – זה בדיוק הזמן הנכון להשקעה בעיר לפני הזינוק המשמעותי.

לרנקה מונה כ- 100,000 תושבים ונחשבת למעוז התיירות של האי, בה נמצא גם שדה התעופה המרכזי של קפריסין – מה שמגדיל עוד יותר את הפוטנציאל הכלכלי להשבחה בעיר אשר נחשב לגבוה במיוחד.

הבוקר (יום ד׳), הודיעה חברת ״בי גלובל״, הנחשבת לאחת מחברות הנדל״ן המובילות בארץ ובפיתוח ואיתור פרויקטים בחו״ל, שהיא רכשה למעלה מ- 40 דונמים ברחבי לרנקה וכעת היא משווקות למעלה מ- 200 דירות יוקרה בפרויקט המוביל בלרנקה עבור משקיעים ישראלים במחיר של החל מ- 139,000 יורו בלבד!

החברה מאפשרת למשקיעים לרכוש את הדירות בפריסת תשלומים נוחה במיוחד לפי קצב התקדמות הבנייה, ועם ערבות בנקאית מבנק ישראל – החברה היחידה בארץ המאפשרת זאת!

״קפריסין היא יעד מועדף על הישראלים להשקעה כבר מספר שנים היות ומדובר במדינה החברה באיחוד האירופי ובמרחק של 40 דק’ טיסה בלבד מתל-אביב״ מספר לנו דובר החברה, וממשיך: ״זו מדינה מסודרת ובטוחה ואם לא די בכך, המשקיע גם יוכל להיעזר בחברת הניהול שדואגת להשכיר את הנכס עבורו – בלי כאבי ראש״.

הפרויקט, המציע תמהיל מגוון של דירות – סטודיו ו- 2-3 חדרים, נמצא בסמוך למרינה החדשה אשר צפויה לקום, מול הים ובמרחק של 100 מטרים בלבד מהים ובקרבה לאוניברסיטה המקומית אליה מגיעים סטודנטים מכל רחבי העולם. מאחורי הפרויקט עומדת חברת הבנייה הגדולה ביותר בקפריסין, Quality Property Developments, אשר בנתה מאות פרויקטים באי השכן.

בנוסף לכך הפרויקט נמצא קרוב למרכז העיר העתיקה של לרנקה, אשר נחשבת לאזור שוקק חיים, בקרבה למסעדות איכותיות, מרכזי קניות, בתי קפה, ברים, מוזיאונים ועוד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר