לייבי נרצח באכזריות

הבוקר שאחרי: הילדים בוכים, הורים מפחדים לשלוח ילדיהם

סערת רצח הילד יהודה קלצקי מבורו-פארק מסעירה את הקהילות החרדיות בארה"ב. ב-FBI מנסים כעת לפצח את החידה סביב הרצח המחריד. בבוקר שאחרי, הורים רבים חוששים לשלוח את ילדיהם לקייטנה - ממנה לא שב לייבי לביתו. חבריו של לייבי, נראו בוכים בדרכם לקייטנה (בתפוצות, ארה"ב)

ישראל אהרן | כיכר השבת |
תמונתו של לייבי בתקשורת האמריקנית

סערת רצח הילד יהודה קלצקי מבורו-פארק מסעירה את הקהילות החרדיות בניו-יורק. חוקרי ארגון הבולשת FBI מנסים בשעות אלו לפצח את החידה סביב הרצח המחריד.

בבוקר שאחרי (רביעי) הורים רבים חוששים לשלוח את ילדיהם לקייטנה - ממנה לא שב לייבי לביתו. חבריו של לייבי, נראו בוכים בדרכם לקייטנה. בהנהלת הקייטנה שוקלים לערב פסיכולוגים שסייעו לילדים לעכל את הבשורה הקשה.

לייבי נעלם

בשעות הצהריים של יום שני יצא הילד מביתו לקעמפ יומי של תלמוד-תורה באייאן. לקעמפ הוא הגיע, אבל בצהריים יצא לעבר ביתו - ונעלם. מספר שעות לאחר-מכן המשפחה פנתה למשטרה ולארגוני השמירה החרדיים - ואלפים התנדבו לחפש אחר הילד.

רק אתמול בצהריים, הגיע קצה חוט ראשון בפרשה, כשנחשף קטע וידאו בו נראה הילד צועד בשדרה 13 בבורו-פארק, לצד אדם זר. החוקרים מנסים באמצעות קטע הוידאו להרכיב את הפרופיל של האדם החשוד ברצח.

קרוב ליממה ניסו אלפי המתנדבים לאתר את הילד. את סרקו בתים, חנויות, סמטאות, מחסנים ועוד. "אני אמור להיות כעת עם הילדים שלי, אבל זה לא יקרה כי אני חושב על הילד שנעדר", אמר אחד ההורים שסייע בחיפושים.

ר' דב הייקינד, חבר מועצת עיריית ניו-יורק היה אחד המרואיינים הבולטים בתקשורת. "הילד בדרך כלל היה עולה על אוטובוס", הוא סיפר לרשת התקשורת 'ניו-יורק 1', "אבל כמו כל ילד, הוא רצה קצת עצמאות ועשה הליכה רגלית על דעת עצמו".

הייקינד המשיך וסיפר: "הקייטנה נמצאת בשדרה ה-12 ואמו המתינה לו בשדרה ה-13, כמו בכל יום. אבל הוא לא הגיע, פשוט נעלם".

הגופה בותרה

המשטרה הבטיחה סכום כספי גבוה למי שיביא מידע שיוביל לחשיפת הפרשה המחרידה. בכלי-התקשורת תואר הילד כמי שלבש באחרונה חולצה עם פסים, מכנסי ג'ינס ונעלי ספורט שחורות.

רק הלילה - בוקר בשעון ישראל - נמצאה גופתו של הילד בדירה, שבה ביצעה המשטרה מעצר במסגרת חקירת הפרשה. לפי הדיווח, גופתו של קלצקי בותרה באכזריות וחלקים ממנה נמצאו בדירה, כשחלקים אחרים פזורים בחצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר