ויקיליקס: "ישראל תקפה מתקנים באיראן"

אתר ויקיליקס מכה שוב - הפעם בזירה הישראלית: האתר, החושף מעת לעת תכתובות פרטיות ממדינות העולם חשף הלילה תכתובת ממאגר חסוי של מכון מחקר אמריקני. בגל הראשון של המסמכים, נחשפה תכתובת פנימית, בעקבות ההתבטאות של שר הביטחון אהוד ברק "כן ירבו" לאחר פיצוץ מסתורי שאירע באיראן לפני מספר חודשים. על-פי הגורם המצוטט בכתבה, "ישראלים כבר השמידו את כל התשתית הגרעינית האירנית על הקרקע לפני מספר שבועות"

ב. ניסני | כיכר השבת |
((צילום אילוסטרציה: פלאש 90))

אתר ויקיליקס מכה שוב - הפעם בזירה הישראלית: האתר, החושף מעת לעת תכתובות פרטיות ממדינות העולם חשף הלילה תכתובת ממאגר חסוי של מכון מחקר אמריקני.

בגל הראשון של המסמכים, נחשפה תכתובת פנימית, בעקבות ההתבטאות של שר הביטחון אהוד ברק "כן ירבו" לאחר פיצוץ מסתורי שאירע באיראן לפני מספר חודשים.

אחד העובדים בחברה, מצוטט "גורם מודיעין בישראל" שהגיב כך לדברי ברק: "זו פעולת הסחה".

על-פי אותו גורם המצוטט בכתבה, "ישראלים כבר השמידו את כל התשתית הגרעינית האירנית על הקרקע לפני מספר שבועות. הקמפיין הנוכחי של 'להפציץ באיראן' הוזמן על-ידי מנהיגי האיחוד האירופי כדי להסיח את דעת הציבור מבעיות הכלכלה".

הגורם מעריך כי "התוצאה של הקמפיין תהיה התקפה מאסיבית על עזה ופעולות נגד חיזבאללה, הן בלבנון והן בסוריה".

בהמשך המסמך שפורסם בישראל לראשונה בוואלה, ישנו פירוט מעניין: "יחידות קומנדו ישראליות, יחד עם כוחות כורדים, השמידו מספר מתקנים תת-קרקעיים שמשמשים לפרויקטים ביטחוניים וגרעיניים של אירן".

היה או לא היה? קשה לדעת, רק נציין כי מדובר במכון מחקר אמריקני בעל-שם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר