
בראד לנדר, לשעבר מבקר העיר ניו יורק וחבר לשעבר בארגון הסוציאליסטים הדמוקרטים של אמריקה, ניצח ביום שלישי את חבר הקונגרס דן גולדמן בפריימריז הדמוקרטיים במחוז ה-10 של ניו יורק.
לנדר, המגדיר את עצמו כ"ציוני ליברלי" ונחשב לפרו ישראלי מוצהר, גבר על גולדמן בעימות ישיר באחד ממחוזות הבחירה הדמוקרטיים ביותר בארצות הברית.
המחוז כולל את דרום מנהטן וחלקים ממערב ברוקלין, ובהם שכונות ליברליות כמו גריניץ' וילג', הלואר איסט סייד, ברוקלין הייטס, פארק סלופ וסאנסט פארק.
הניצחון נחשב להישג משמעותי עבור האגף הפרוגרסיבי המתחזק בעיר, לאחר שלנדר זכה לתמיכתם של הסנאטור ברני סנדרס וראש עיריית ניו יורק זוהראן ממדאני. גולדמן, לעומתו, הוא תובע פדרלי לשעבר ששימש כיועץ הראשי בהליך ההדחה הראשון נגד הנשיא דונלד טראמפ.
גולדמן נבחר לראשונה לקונגרס בשנת 2022 לאחר שניצח בפריימריז צפופים במיוחד במחוז שעוצב מחדש בעקבות שינויי גבולות הבחירה.







0 תגובות