איום על אל-על

'ורג'ין אטלנטיק' תתחשב בנוסעים החרדים

חברת התעופה המפעילה קו בין תל אביב ללונדון החליטה לפנות לציבור החרדי וביקשה טיפים מיהודים תוך הבטחה להתחשבות בכשרות מהדרין ובהפרדה בין גברים ונשים (עולם)

(צילום: שאטרסטוק)

חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק, החלה לאחרונה לפעול בישראל בקו תל אביב - לונדון. במטרה להגדיל את נתח השוק שלהם, החליטו לפנות אל קהל היעד החרדי.

בעיתון ידיעות אחרונות דווח הבוקר כי בין היתר נערכים בוירג'ין להיענות לדרישות המיוחדות שמציב ציבור הנוסעים החרדי, החל מהכנסת תפריטים בכשרות מחמירה, דרך חלוקת חטיפים בהכשר מיוחד לנוסעי המחלקה הראשונה ועד להתחשבות בהסדרי ההושבה.

יצוין כי גורמים בחברה הבהירו כי הסדרי ההושבה במטוס לא ייקבעו כמדיניות רשמית, אלא יפעלו לסייע לנוסעים החרדים "כפי שאנו עושים מול כל הנוסעים".

שי וייס, מנכ"ל החברה אמר לאתר "ותוליכנו לשלום" כי שלח צוותים של מחלקת השירות לשכונה הדתית גולדרס גרין בלונדון, כדי להבין את צרכי הציבור החרדי.

"אנחנו רוצים לשפר עוד את השירות שלנו, ולהיות הכי טובים בכל הקווים כולל הקו לתל אביב, ובכל המגזרים והציבורים כולל המגזר הדתי והחרדי", אומר וייס. "אני מבקש וקורא לכל מי שיש רעיון איך נוכל לשפר את השירות בוירג'ין לשתף אותנו ברעיונותיו, ונבחן כל רעיון ברצינות".

בתגובת החברה לידיעות אחרונות נמסר: "אנחנו קשובים לפידבק מקהל לקוחותינו בקו ת"א־לונדון. הצוות שלנו עושה את כל המאמצים כדי להתאים את השירות לצרכן הישראלי. יחד עם זאת, אין לנו מדיניות הושבה מיוחדת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר