בעקבות המלחמה והאנטישמיות בעולם

מבוטחי פספורטכארד זכאים לתמיכה פסיכולוגית ברילוקיישן

דיוידשילד מקבוצת פספורטכארד מעניקה למבוטחיה אפשרות לקבל תמיכה וסיוע פסיכולוגי ברילוקיישן, בשיתוף ביה"ח הווירטואלי ומכון טמיר Beyond שיבא (ביטוח).

פספורטכארד- חברת ביטוחי נסיעות (צילום: דוברות פספורטכארד)

גילויי האנטישמיות כלפי ישראלים בחו"ל גברו משמעותית מתחילת המלחמה, ובעקבות כך הרחיבה חברת דיוידשילד מקבוצת פספורטכארד את אפשרות מבוטחיה לקבל סיוע פסיכולוגי ייעודי במטרה להתמודד עם הקשיים העוברים על ישראלים הנמצאים בחו"ל.

חברת דיוידשילד מתמחה בביטוחי בריאות לטווח ארוך, בעיקר לישראלים שנמצאים ברילוקיישן בחו"ל. אחרי פרוץ המלחמה הרחיבה החברה את שיתוף הפעולה עם המרכז הרפואי שיבא, באמצעות ביה"ח הווירטואלי שיבא Beyond ועם מכון טמיר, למתן תמיכה וסיוע פסיכולוגי מרחוק, לישראלים ולמשפחותיהם, הנמצאים ברילוקיישן.

לנוכח המצוקה עליה דיווחו ישראלים המבוטחים בחברת דיוידשילד, הנמצאים בחו"ל ברילוקיישן מטעם ארגונים וחברות במגזר הציבורי והפרטי, וכן עצמאים, הוחלט לאפשר לכלל המבוטחים לפנות לשירות של מפגשי ייעוץ פסיכולוגיים באמצעות שיחות וידיאו או טלפון עם אנשי מקצוע מוסמכים, ובכלל זה פסיכולוגים, פסיכיאטרים, או פסיכותרפיסטים מוסמכים משיבא או ממכון טמיר.

המבוטחים זכאים לייעוץ פסיכולוגי של עד 3 פגישות ובמידת הצורך ועל פי הערכת המטפל, יורחב השירות לעד 10 פגישות ייעוץ, כאשר כל הייעוץ ניתן בשפה העברית, וללא עלות מצד המבוטחים. תיאום השירות נעשה באמצעות מוקד השירות של חברת דיוידשילד.

לדברי שירלי שרון, סמנכ"ל שירות הלקוחות בדיוידשילד "במטרה להקל על כלל מבוטחינו הנמצאים ברילוקיישן ומתמודדים עם אתגרים שלא הכירו עד כה לאור המצב, החלטנו להרחיב את היקף האפשרויות שלהם לקבלת שירותי תמיכה וסיוע פסיכולוגי. תופעת האנטישמיות הגואה בחו"ל משפיעה על תחושת הביטחון האישי, ואנו מקווים שהסיוע המקצועי שאנו מציעים ייתן למבוטחינו את הכלים לצלוח את התקופה הקשה, תוך קבלת תמיכה מאנשי מקצוע דוברי עברית".

ד״ר רונית וקסברג לחמנוביץ, מנהלת השירות הפסיכולוגי בשיבא: ״רבים מהישראלים שבחו"ל חיים את המלחמה גם אם הם רחוקים פיזית. הגעגועים, הדאגה והתמודדות אל מול גלי האנטישמיות הגוברים, נותנים אותותיהם. קיימת עליה ברמות המצוקה והחרדה וישראלים רבים זקוקים למענה פסיכולוגי המותאם להם. היה זה אך ברור ששיבא יתגייסו לתת מענה פסיכולוגי לעורף במובן הכי נרחב של ההגדרה, גם אם הוא נמצא מעבר לים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר