היזם ואיש ההייטק בישיבת ההסדר החרדית

היזם ואיש ההייטק מר זוהר לבקוביץ העביר הרצאה מרתקת בנושא יזמות טכנולוגית, ואף השיב לשאלות במסיבת חנוכה המרכזית של ישיבת ההסדר החרדית דרך חיים בגן יבנה (עולם הישיבות)

(צילום: באדיבות המצלם)

ישיבת ההסדר החרדית "דרך חיים" השוכנת בגן יבנה היא ישיבה יחודית מסוגה, ותלמידיה משלבים לימודי קודש במתכונת הישיבתית המסורתית יחד עם לימודים לתואר ראשון במדעי המחשב בהתמחות סייבר.

תלמידי הישיבה, צוות הרבנים, הורי התלמידים, בוגרי הישיבה וידידיה הוזמנו להנות מערב עשיר של התעלות רוחנית בצוותא, עם הרצאות מאליפות ומסיבת ריקודים לכבודה של תורה.

עם האורחים נמנו הרב מנחם פרל, ראש מכון "צומת" שהעביר שיעור מאלף בנושא הקשר בין שם (תורה) ליפת (מדע וטכנולוגיה), וכן היזם ואיש ההייטק מר זוהר לבקוביץ, שהעביר הרצאה מרתקת בנושא יזמות טכנולוגית, ואף השיב לשאלות התלמידים במשך שעה ארוכה.

ראש הישיבה, הרה"ג ר' כרמי ישראל גרוס, נשא דברי ברכה ואמר כי כשיטת בית הלל בדבר תוספת הידור מדי יום, כך תלמידי הישיבה פועלים להוסיף טוב בעולם, ולשלב בחיי התורה שלהם גם את חיי המעשה, לתפארת מסורת הישיבה.

את הערב ליווה בקולו ובקלידיו הזמר אלי פרידמן הי"ו.

בוגרי הישיבה שחלקם הגיעו גם עם משפחותיהם, הביעו את שמחתם על אחדותה של קהילת הישיבה, ועל כך שגם לאחר שנים הישיבה עדיין מהווה עבורם בית לשוב אליו.

הישיבה הפועלת זו השנה התשיעית, בראשות הרב כרמי ישראל גרוס, מקבלת לשורותיה בוגרי ישיבות קטנות וישיבות תיכוניות, בני ישיבה המבקשים להתעלות בעבודת השם ולשלב אל חיי התורה שלהם גם את חיי המעשה.

לפרטים, תרומות ורישום, יש לפנות למשרד הישיבה בטלפון 08-9919808

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר