הטרנד החדש בחתונות

'גראמען' מיוחד להוצאת החתן והכלה מהחדר ייחוד • צפו

חתן וכלה שהתעכבו בחדר ייחוד לאחר החופה, הביאו את החברים לפצוח ב'גראמען' משעשע, במנגינת ה'גראמען' ששרים בבר מצוות • צפו בטרנד החדש שצובר תאוצה (עולם הישיבות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |

אחת המשימות המורכבות של בחורי הישיבות בשמחת חבריהם החתן, הוא לשכנע אותו לצאת עם הכלה מהחדר ייחוד, לאחר החופה, ולהתפנות לרקוד עם האורחים שבאו לשמוח עמו ביום שמחת לבו.

אלא שטרנד חדש, הנחשף לראשונה ב'כיכר השבת', צובר תאוצה בעולם הישיבות. בחורי הישיבה שמתתינים לחברם החתן, החלו פוצחים בשירת 'גראמען' מיוחדת, במנגינת ה'גראמען' ששרים החברים לחתן הבר מצווה, רק עם מילים המתאימות לאירוע החתונה.

בתיעוד שצילם צלם הווידא אלי שדה, נראים חברי החתן בשירת ה'גראמען', כשחבר החתן נחום ברגר שר בין היתר: "מוטי כדאי שתצא ומהר, אחרת עוד דקה הדלת תישבר, עוד לא תספיק לעפעף ולאולם תיגרר, נעשה הכל שפה לא תישאר".

בבית השני הם שרו: "החופה היתה מרגשת מאוד, הדמעות שלך גרמו ללב שלנו לרעוד, אבל אם לא תצא תוך שתי דקות, גם עכשיו יהיו פה דמעות".

בבית השלישי, שרו החברים: "התזמורת בהיכון, האצבעות על הקלידים, הזמר מככח את הגרון, כולם פה דרוכים. ואתה רק בפאנן, לוקח את הזמן, משאיר את החתונה שלך ערירית, אם לא תצא הרגע נפרוש למנה עיקרית".

צפו בתיעוד שכובש את הרשת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר