גם בעת הזו

רבני ב"ב בדיון בשאלות סבוכות שהופנו ע״י 'בוני עולם'

בימים האחרונים עלו רבני ויועצי ארגון 'בוני עולם' למעונם של רבני ב"ב הרחי"א לנדאו, הרש"צ רוזנבלט, חברי וועדת ההלכה של הארגון ור"מ בן שמעון, הר"נ בן שמעון והר"ע פריד ושטחו בפניהם שאלות קשות וכואבות בענייני המלחמה הנוגעות לזוגות רבים (חרדים, הלכה).

רבני העיר בדיון בשאלות סבוכות שהופנו ע״י 'בוני עולם' (צילום: באדיבות המצלם)

חברי המשלחת הרב אליקים לבנון, יחד עם רבני ויועצי הארגון הרב יעקב איכלר, הרב אמיר קריספל, הרב שמעון ברונר והרב אליעזר גרינבוים התכנסה לדיונים ממושכים אצל רבני העיר בני ברק וחברי ועדת ההלכה של הארגון על מנת לחזק עוד יותר את הפיקוח במעבדות השונות שתחת הפיקוח ההלכתי של 'בוני עולם'.

במפגש עם הרבנים הציגה המשלחת שאלות הלכתיות קשות שהתעוררו ושחלקם הופנו על ידי זוגות רבים שפנו לקו הייעוץ המיוחד וחלקם הופנו על ידי בכירי הרופאים בבתי החולים.

הרבנים ניתחו כל שאלה שעלתה לדיון כאשר כל מקרה נידון לגופו על מנת להגיע להכרעה הלכתית לכל שאלה ושאלה.

בנוסף, דנו ראשי הארגון עם הרבנים, כיצד להמשיך את שיגרת הטיפולים והסיוע למרות מצבי הלחץ והמצב הלוא ברור בבתי החולים.

רבני העיר דנו לעומקה של הלכה בכל שאלה שהונחה על שולחנם וציינו את הזכות הגדולה שיש לארגון וליו"ר הארגון הרב שלמה בוכנר בכך שהוא מסייעים לזוגות הרבים הממתינים לזש"ק ונמצאים בעיצומם של טיפולים סבוכים ומורכבים וכי חשוב לדאוג לאותם זוגות שלא ייפגע הטיפול הן בפן ההלכתי והן בפן המקצועי.

הרבנים הוסיפו ושיבחו את פעילות ארגון 'בוני עולם' על כך שעל אף המצב הקשה ועל אף שבתי החולים נמצאים בחזית העשיה ברפואית בזמן מלחמה, ולמרות הקשיים התקציביים, בבוני עולם ממשיכים לדאוג גם בימים אלה, להשגחה הרפואית במעבדות הפריון, ע"מ שלא יפגעו הטיפולים הרפואיים של אלפי זוגות וימשיכו להתקיים ברמה הגבוהה ביותר בפיקוח ההלכתי המחמיר ביותר.

כן ציינו שארגון 'בוני עולם' אף פעם לא מוותר על קוצו של יו"ד בענייני הלכה ורפואה והכל נעשה בצורה המהודרת ביותר בכדי לתת לזוגות את השירות הרפואי וההלכתי ברמה הגבוהה ביותר מבלי להסתמך על קולות הלכתיות, גם כאשר הדבר מייקר את המחירים באופן משמעותי.

בסיום הביקור הודה מנכ"ל בוני עולם הרב אליקים לבנון לרבני העיר על שנכנסו לעובי הקורה והקדישו מזמנם היקר בכדי להשיב לכל שאלה באופן פרטני. הרב לבנון הודה בשמם של הזוגות שהשאלות נוגעות אליהם באופן אישי וכי התשובות שניתנו יסייע לזוגות רבים המלווים ע"י בוני עולם בכל ימות השנה

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר