רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: השדרן, המעריצים והיציאה האחורית; האייפון שנאבד בחו"ל; העסקה בעולם המוזיקה שבדרך; ההליכה היומית של ביבי; הבית של רכניץ; השירה של אבי בלום; הפרשן וגפני נתפסו בחניון; הח"כ והנשיקה ביד; התפילה של שקד; הבעיטה של משה ליאון; הצצה בלעדית לכל הקליפים החדשים שבדרך; הזמר המספר; מה ריגש את 'זופניק'? ה'בוגאטי' של לפידות ו-5 הכתבות הנצפות של השבוע ב'כיכר השבת' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': שדרן רדיו חרדי, בעל תוכנית יומית באחת מתחנות הרדיו, נאלץ לאחרונה להתמודד עם מעריצים שמחכים לו כמעט מידי יום מתחת לתחנה בבני ברק, בעת שמסיים את תוכניתו. בתחנה, ארגנו לשדרן הפופולרי יציאה אחורית מיוחדת, דרכה הוא יוצא בנחת ובשלווה, כאילו אין מעריצים.

חשיפת 'זופניק': דמות חרדית מוכרת שיצא עם בני משפחתו לנופש סקי בחו"ל, איבד את האייפון במהלך החופשה. לאחר שעות מורטות עצבים במהלכם בני המשפחה חיפשו את המכשיר הנוצץ והפעילו את תוכנת 'איתור נייד' האבדה נמצאה ללא פגע או ריגול.

'זופניק' הריח השבוע עסקה טרנס אטלנטית שהחלה להירקם. בצד א': אחד מגדולי המפיקים ששהה מעבר לים לסבב פגישות ועסקאות. בצד ב': אחד מכוכבי הזמר המבטיחים במוזיקה החסידית שטס גם הוא ללוקיישן מסקרן. על השולחן: חוזה ייצוג וניהול למשך מספר שנים. טלטלה בדרך? נמשיך ונעקוב.

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו נצפה בהליכה היומית בקיסריה כשהוא משוחח בנייד.

(צילום: אברהם אסולין)

כ"ק האדמו"ר מבאיאן נצפה בערב שבת קודש עושה את דרכו רגלית אל בית מדרשו ברחוב מלכי ישראל בירושלים, דקות ספורות לפני כניסת השבת. "לכבוד שבת קודש", כפשוטו.

עוקב הדוק ונאמן של 'זופניק' תיעד למדור השבועי את חצר ביתו היוקרתי של הנגיד שלמה יהודה רכניץ המתגורר בלוס אנג'לס.

עורך 'כיכר השבת' חיים אילוז נצפה שקוע בלימוד הגמרא באחד מבתי המדרש בבני ברק כמים קרים על נפש שעסוקה בשלל פרויקטים באתר.

'זופניק' שנכנס השבוע לארוחת ערב במזנון הח"כים בכנסת הזדעזע כשתפס את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן בשיחה עם שר התקשורת יועז הנדל ובכל-זאת הצליח לצלם את הרגע.

צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג נצפה במהלך קניות לשבת קודש בעיר ירושלים, בבחינת "כאחד האדם" ממש. החלום של 'זופניק' זה לתחזק כזו עגלה.

(צילום: איציק בנדי)

בהמשך השבוע ראינו את חיים גולדברג מתפנק על גלריה בבית הקשתות.

איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה, הנגיד שמוליק הלפרין וכוכב הרשת החרדי שוקי סלומון נצפו השבוע בברכה והתייעצות במעונו של המקובל הרב גמליאל רבינוביץ', ראש ישיבת המקובלים 'שער השמים'.

בכיכר המדינה נחנך השבוע סטודיו בוטיק 'גיטארט', אותו הקים עורך הדין התל אביבי גיל כהן - לעילוי נשמת אביו ואמו, שהיו מהראשונים במתחם העסקים במקום. רגע, השיא לפנינו: 'זופניק' תפס את הפרשן ועורך הדין החרדי אבי בלום קובע מזוזה וגם משתתף בנאמבר של שירי קרליבך לקראת שבת, עם המוזיקאי החסידי משה שרמן.

המשפיע החסידי יענקוש זילברמן נצפה בחתונת אחיו בריקוד סוחף עם המשפיע הגאון רבי אלימלך בידרמן.

לאחר תקופה ארוכה שהיה חולה, הגאון הרב שלום ארוש מבכירי רבני ברסלב, ראש מוסדות 'חוט של חסד', בתפילה בציון 'הבבא סאלי' בנתיבות.

(צילום: יונתן לב)

ינקי דרעי, הבן של ויו"ר מחלקה בהסתדרות, נתפס השבוע בשיחה עם חבר 'המועצת' הגאון רבי דוד יוסף. 'זופניק' היה שמח לשתף בפרטי השיחה.

איש הרבנים ומקורבם של גדולי ישראל הרב יהודה חזן הגיע השבוע להתברך אצל הגאון הרב מאיר מאזוז ראש ישיבת 'כסא רחמים'.

'זופניק' שיצא לזכות במצוות 'טועמיה' ולאכול טשולנט בירושלים, תפס את ארי קלמן ויששכר זלמנוביץ צופים בתוכנית 'סוגרים שבוע' מ'אולפן 'כיכר'.

בחניון הכנסת ראינו את הפרשן הבכיר אמנון אברמוביץ מ'ערוץ 12' בשיחה עם יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני. 'זופניק' מחכה ללחיצת יד דומה של אריה דרעי ומוישה גפני.

את חבר הכנסת ינון אזולאי מש"ס תפס 'זופניק' כשהוא מחדש מלתחה באופנת 'בגיר' בירושלים.

ואילו את יו"ר ש"ס אריה דרעי ראינו סועד את לבו במהלך חתונה באשדוד כשמי שיושב לו על האוזן הוא אבי אמסלם, יו"ר ש"ס באשדוד ומ"מ וסגן ראש העיר.

ביציאה מניחום אבלים אצל הגאון הרב חיים רבי היושב שבעה על אחותו ע"ה, נצפו חבר מועצת חכמי התורה הגאון הרב דוד יוסף ויו"ר ש"ס אריה דרעי משוחחים במשך דקות ארוכות. 'זופניק' התרגש לראות את הקשר ההדוק רגע אחרי פרישתו של הרב מהניהול הרוחני של רשת 'בני יוסף'.

חבר הכנסת דודי אמסלם מ'הליכוד' נצפה מקבל בכבוד ונשיקה על היד את הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון הרב שלמה משה עמאר באירוע בכנסת לפתיחת השדולה למען זהותה של מדינת ישראל כמדינה יהודית.

(צילום: יפית בן עטר יונה)

במרפסת מזנון הכנסת תפסנו את ח"כ אוריאל בוסו ועוזרו הקרוב נתי מור יוסף בהפסקת סיגריה.

את יו"ר סיעת ש"ס ח"כ מיכאל מלכיאלי תפס 'זופניק' בשיחה צפופה עם ראש הלשכה עקיבא חופי.

'זופניק' שנוהג מידי שישי לצאת לקניות בשוק מחנה יהודה תפס את ח"כ יצחק פינדרוס בקניות אחרונות לפני שבת.

'זופניק' שיצא להליכה ברחוב יפו תפס את איש ירושלים הרב ישראל גליס בקניות כאחד האדם.

את המשנה לראש העיר, חיים כהן, ראינו בחנות סמוכה נערך לשבת מתוקה במיוחד.

שרת הפנים איילת שקד נצפתה בתפילה בקברה של שרה אמנו במערת המכפלה, שם ביקרה השרה במסגרת סיור בהר חברון. 'זופניק' היה רוצה להיות תוכנת ריגול על הציון לשמוע מה ביקשה השרה.

בהמשך השבוע ראינו את השרה איילת שקד במפגש עם פעילים במשרד הפנים, בהשתתפות מקורבה החרדי יואל שוורץ.

את שר התקשורת יועז הנדל, ראינו כשהוא מלווה באבטחה כבדה, בשיחה עם צעירים חרדים סמוך לציון שמעון הצדיק. הצעירים ביקשו לדעת מדוע השר הורס את הקומה הכשרה, ולא זכו למענה שהניח את רוחם.

בחתונת יונתן מלכה, מקורבו של ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי ואחיו של אלי מלכה, יד ימינו של הראשל"צ הגר"ש עמאר, נפגש יו"ר ש"ס אריה דרעי עם הגר"ש עמאר. 'זופניק' צפה מרחוק את ההתבטלות שהציג יו"ר ש"ס בפני הרב עמאר ואף הצליח להאזין לדבריו של דרעי שהודה לרב על דבריו נגד גזירות הממשלה וסכנותיה.

(צילום: רשת 'הנקודה')

בהמשך ראינו את הראשל"צ הרב עמאר ב'לחיים' עם הגאון רבי דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה

לאחר מכן ראינו את אלי מלכה במזיגת 'לחיים' לחבר 'המועצת' הרב דוד יוסף ואריה דרעי.

את החתן עצמו תפסנו יממה קודם החתונה בהכנות אחרונות.

שישי במחנה יהודה, 'זופניק' עסוק בקניות לשבת ונתקל בזה אחר זה בשועי עולם; תחילה היה זה דוד עמר מנהל מחלקה בהסתדרות שהסתובב כאחד האדם; אחרי זה ראינו גם את אנשי התקשורת, יאיר שרקי ודב אייכלר.

(צילום: אלחנן מ.)

הפרשן הבכיר ישראל כהן וטופז לוק, יועצו הקרוב של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו - הגיעו השבוע יחד עם המוזיקאים ארי היל, מוטי כהן ואברומי קליין, לאכול אוכל יהודי במסעדת 'קורניק' בעיר התורה והחסידות בני ברק.

בכניסה לחתונת בנו של המיליארדר החרדי דן גרטלר באולמי 'אווניו' שנערכה השבוע, ראינו את הפרשן החרדי הבכיר יוסי אליטוב בסוד שיח עם הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית, שהחל להגיש פינה מיוחדת ב'כיכר' על פרשת השבוע.

בחצר האולם נפגשו מפיקי המוזיקה שלום וגשל, עוזר דרוק ונטע לוין לקראת אירועי פורים הקרבים ובאים.

בהכנסת ספר תורה של הקהילה התימנית באחיסמך נצפה יו"ר סיעת ש"ס בירושלים יוני משריקי בריקוד עם ספר התורה.

אחרי מסע מופעי קסמים בחו"ל: אמן החושים החרדי מני הולנדר חזר לארץ הקודש, הנה הוא כאן מנשק את המזוזה הגדולה בנתב"ג.

גם שדרן הרדיו הבכיר דוד חכם חזר השבוע לארץ הקודש אחרי שבועיים בניו יורק, וגם הוא נצפה מנשק את המזוזה הגדולה בנתב"ג כאילו אין קורונה.

איש התקשורת והעסקים יענקל'ה פרידמן אירס השבוע את בנו, ובאולפן רדיו 'קול חי' פצחו בריקוד סוער עם אב החתן לצד איש הרדיו דודי איינהורן והזמר ירון בר. איתי גדסי צילם כנראה כדי לא לרקוד.

יוסי צימט מבכירי עיריית בני ברק, ישראל זייברט הגזבר של 'אגודת ישראל' והפרסומאי יוסי צלניקר יצאו לאגור כוחות בחופשה בחו"ל.

בחתונת בתו של המפיק ומעצב האירועים ראובן זורייבין ראינו את חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת 'מאור התלמוד' הגאון רבי אברהם יצחק קוק בסוד שיח תורני, הנגיד אבי פלוק מנצל את הזמן ללימוד 'דף היומי', הנגיד אורי וולפסון מתצפת על החופה, הזמר שלומי גרטנר בלחיים על יין, יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני ומנכ"ל המקומות הקדושים יוסף שווינגר בשיחה צפופה.

בשולי חתונת בנו של הרב יוסף לסרי רבה של בית שאן עם בתו של הרב מרדכי דהן ראש מוסדות 'עטרת דוד' מבית שמש - ראינו את האורחים מבקשים ברכה מפיו של האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא ה'בבא ברוך'; סוד שיח תורני בין האדמו"ר רבי משה אבוחצירא והרב ישראל ביטון רב קהילת 'אור החיים' במגדל העמק; ושדרן הרדיו הבכיר אבי מימרן מתצפת על שולחן הכבוד.

המיליארדר החרדי בערי וייס מלוס אנג'לס נצפה בלימוד של בוקר עם הטלית והתפילין בבית כנסת מקומי סמוך לביתו.

את רב הכותל והמקומות הקדושים הגאון הרב שמואל רבינוביץ ראינו בשמחת השבע ברכות ‏לבתו של ישראל קלרמן סגן ראש עיריית ירושלים.

מנכ"ל 'יתד נאמן' זליג אורלנסקי נצפה בקניות ב'שאבעס מלבאס' בפתח תקווה.

(צילום: א.ר.)

‏את חנוך זייברט מ"מ ראש עיריית בני ברק ומזכ"ל 'אגודת ישראל', ראינו בתפילת שחרית בבית כנסת מקומי בלוס אנג'לס.

איש התקשורת אריה ארליך מעיתון 'משפחה' נצפה בסוד שיח עם האדמו"ר מויז'ניץ במטוס, ביום הילולת אביו שהתקיימה השבוע. "הסבא שלי, רבי מרדכי מטשרנוביל זי"ע, נהג לומר: 'ביטחון זה מלשון טיח' - אתה יודע מה זה טיח? טיח מדביק את הלבנים חזק לקיר. כדי להגיע לדרגת ביטחון בהשם, צריך לדבוק באמונה אמיתית ולהתייגע. שום דבר לא בא בקלות".

(צילום: א.ב.)

בהמשך השבוע ראינו את אריה ארליך שקוע בסמארטפון הכשר, כשהוא מצייץ ברצינות שגרתית חדשות בטוויטר מחוץ למרכז חב"ד העולמי בניו יורק.

(צילום: מ. בראנדוויין)

במהלך ביקור ראש עיריית ירושלים משה ליאון בבית הילדים החרדים 'בית סנהדריה' בשכונת עין כרם, החל ראש העיר לשחק כדורגל עם הילדים והבקיע כמה גולים.

מומחה הכשרות הרב יוסף דורפמן נצפה מתפלל מנחה בלאונצ' של בנגקוק בדרכו ארצה. ל'זופניק' נודע כי כבר במוצאי שבת המשגיח יטוס ליעד חדש, שם יכין סרטונים נוספים ל'כיכר השבת'.

את עופר כרדי יו"ר ש"ס בבאר שבע ראינו כשהוא נרגש בתפקיד הסנדק בברית לנכדו הטרי.

במירון ראה 'זופניק' את פרויקטור מירון צבי טסלר ויועציו אריק יקואל ואליהו ארנד, בסיור במתחמי ההר לקראת אירועי ל"ג בעומר תשפ"ב יחד עם בכירי המשטרה תנ"צ שאול צמח ורב פקד שמוליק פיאמנטה, מנהל מחוז צפון במקומות הקדושים ישראל דרעי, מנכ"ל אתר קבר הרשב"י עו"ד אלי פריינד והמפיק דודי עזריאל.

חשיפת 'זופניק': לקראת חג הפורים הקרב ובא, הזמר והיוצר, כוכב הרשת החרדי שוקי סלומון מצלם בימים אלו קליפ לשיר פורים החדש שלו בשיתוף אחד היקבים המפורסמים. 'זופניק' יודע לספר שמדובר בהפקה פורימית נוצצת שטרם נראתה במגזר החרדי, רכבים משנות ה-90, עשרות ניצבים ורקדנים, תלבושות, פירוטכניקה ותפאורה יוקרתית.

'זופניק' מפנק את קוראיו הנאמנים בתיעוד בלעדי מתוך ההקלטות של המעבד והמנצח יואלי דיקמן לאלבום חדש של החזן צבי וייס. העובד בימים אלו על אלבום מקורי שלא נוגע ולא קשור לעולם החזנות. יש למה לצפות...

רגע, הנה עוד תיעוד בלעדי של 'זופניק' היישר מהצילומים של כוכב הזמר החסידי ליפא שמלצר, במערת 'אביי ורבא' לדיסק החדש שלו 'בבליפא' שיצא לפני ימים ספורים.

ואם כבר אנחנו במצב רוח של פינוקים אז הנה עוד הצצה אל מאחורי הקלעים מהצילומים של הזמרים בני פרידמן וברוך לוין לקליפ חדש שיראה אור בקרוב.

והנה הצילומים לשיר "תפילת האבות" של הזמר והיוצר עמירן דביר יחד עם 'צמד רעים' בלוקשיין של חתונה. על הבימוי: יהודה גרובייס ומשפחתו.

המפיק והיוצר שרולי ברונכר נצפה מביים את סט הצילומים של הקליפ החדש שלו בו מתארח הראפר 'גריימן'.

הזמר יהודה שמעה התארח בתוכניתו של מנחם טוקר באולפני 'קול חי' כדי לחשוף את שירו החדש. שמעה, שביום יום ספר במקצועו, הופתע כשצוות התוכנית הוציא לפתע מכונת תספורת, ושמעה אותגר על ידי טוקר לספר את עורך התוכנית דודי אינהורן תוך כדי שירה.

ר' אבא טורצקי התמוגג מנחת ופרגן לזמר החסידי זאנוויל ויינברגר ומקהלת 'מלכות' בדינר יוקרתי בבית האלה: "תודה לבורא עולם שנתן לך כזה קול ערב".

ועכשיו רגע של רצינות: 'זופניק' התרגש השבוע כשקיבל את ההודעה על "הסכם חדש במוסיקה החסידית", לא פחות. במה מדובר?, הנה ההמשך: "מנצח מקהלת 'רבבות' לייבי פינק וחברי המקהלה, חתמו עם המפיק והאמרגן מנשה פרלשטיין שיחל לייצג אותם". בום בום. עולם המוזיקה שינה את פניו.

הזמרים עקיבא תורג'מן ומוטי שטיינמץ ומנהלו רובי בנט נפגשו באופן אקראי בשדה התעופה בלוס אנג'לס לקראת סבב הופעות מקומי.

הזמר והאנרגיה איציק וינגרטן נתפס במונית בדרכו לשמח חתן וכלה.

הזמר החסידי שלמה כהן נצפה קונה מיני מתיקה בנמל תל אביב.

הזמר והיוצר נתן גושן נצפה ברגע של מנוחה מרכיבה על אופניים חשמליים בירושלים.

במלון 'Altair' במיאמי ראינו את המפיק דוד פדידה, הזמר אוהד מושקוביץ, יענקי אורלנסקי ממקהלת 'ידידים' ואיש העסקים ההולנדי חזקי לוינשטיין כשהם דוגמים בשרשרת סיגרים קובניים.

המפיק המוזיקלי אהרל'ה נחשוני מדגמן אבהות למופת כשלקח את הבנות הקטנות ליום הקלטות לסינגל הדנדש של הזמר קובי ברומר שיצא בקרוב.

את הזמר פיני איינהורן תפס 'זופניק' כשהוא מתפנק על הטשולנט ויתר המטעמים במסעדה של השף אלי דיוויס בירושלים.

(צילום: איציק בנדי)

ואילו את הזמר איציק אורלב הנופש בטורקיה 'זופניק' תפס במהלך קניית אוכל בדוכן מקומי, כאחד הנופשים.

הזמר והיוצר ישי לפידות השוהה בסבב הופעות במיאמי, נקלע לתערוכת רכב וחשיפת דגם חדש של חברת המכוניות היוקרתית 'בוגאטי' ומיהר להצטלם לצד הצעצוע החדש.

הזמר גד אלבז הגיע השבוע מארצות הברית לצלם קליפ חדש בארץ הקודש, באחד הלילות הוא נצפה בסיור בשוק מחנה יהודה - יחד עם מנהלו שלומי כהן, הראפר האמריקאי LechaimOG, רב הסלבס מרדכי חסידים והידוען ישראל אזולאי.

"וואו, וואו"; האמן ומגיש תוכנית 'המבדיל' ב'כיכר השבת', זלמן שטוב, מסכם באמצע הלילה את סיום ההקלטות לסינגל החדש שלו שיוצא מיד בתחילת שבוע הבא, במיוחד לפורים.

הזמר החב"די שמחה פרידמן נצפה מתדלק בצעדי ריקוד בתחנת הדלק מבוא ביתר.

(צילום: מני גל)

"ושמואל בקוראי שמו"; הזמר שמילי אונגר והמוזיקאי הנגן שמואל יפת באירוע בוטיק למרגלות הכותל.

(רשת הנקודה)

כוכב הזמר רפאל אוזן נצפה בחופה יוקרתית בפריז בליווי הרכב כלי מיתר סימפוני בניצוחו של ישראל סוסנה.

בחתונתו של הזמר מוישי וולס ראינו סלפי משותף של החתן עם המעבד בני לאופר שגם עשה את השידוך.

כזה עוד לא היה: הרב המזמר דודו דרעי בתקיעת שופר כחלק מהקלטות לשיר חדש.

הפרשן הבכיר ד"ר אבישי בן חיים מ'ערוץ 13' ונתי חייק עוזרו של חבר הכנסת יעקב מרגי מש"ס נצפו במפגש עם אמן הקפוארה החרדי מיקי חייט.

ממונה אגף הגבייה בעיריית בית שמש חבר המועצה יוסי גולדהירש מ'דגל התורה' נצפה בביקור פתע באגף הגבייה העירוני עם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך ובכירי העירייה, כדי לעקוב מקרוב אחר השירות לאזרח.

יועץ התקשורת ודובר צה"ל לשעבר אבי בניהו, עורך 'מעריב' גולן בר יוסף, הכתב הצבאי של 'ידיעות אחרונות' יוסי יהושע וירדן ותיקיאי שהיה ראש מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה - נצפו השבוע בשדרות במסגרת סיור בעיר שקיימו עם העיתונאי החרדי ותושב העיר מנדי ריזל.

היועץ הרפואי יוסי ערבליך מארגון 'למענכם' הגיע השבוע לסיור במרכז הרפואי 'הדסה', ונפגש לישיבות עבודה עם בכירי הרופאים הגדולים, ובהם ד"ר דוד שויקי.

הצלם יוסי רוזנבוים נצפה בחופשת סקי בעיירה 'שאמוני' שבאלפים הצרפתיים.

לצד טשולנט וקוגל ראינו את איש התקשורת ‏יאיר שרקי בצילומים לכתבה עבור 'ערוץ 12' על משפחת גרובייס וצילומי הסרט 'הסיפור שנשכח' בפולין.

(צילום: דניאל גרובייס)

בכינוס תורני של 'קו ההלכה הספרדי' בהשתתפות מאות רבנים, ראינו את המנכ"ל הרב אברהם מיג'אן מפלס את הדרך לראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף לצד העוזר מאיר עמר.

(צילום: שמואל לוגאסי)

בכנסת הוקמה השבוע השדולה למען החיילים החרדים. שהוביל את הקמת השדולה הוא יועץ התקשורת רפי פרלשטיין, המייצג את 'נצח יהודה' שאף הנחה את הטקס.

העיתונאי דודי בן חמו בשיחה צפופה עם יו"ר סיעת ש"ס חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי, במהלך אירוע שנערך השבוע.

את הגאון רבי זאב דינר, ראש ישיבת 'תפארת ישראל' בירושלים, ראינו במהלך שיחה תורנית עם הגאון רבי ירוחם אולשין, ראש ישיבת 'בית מדרש גבוה לייקווד'.

יועץ הנישואין יוסף מרציאנו, ערך סעודת אזכרה במלאות השלושים לפטירתו של אביו. בסעודה השתתף בני סיתאלכיל, מנהל התחום החרדי מטעם עיריית לוד באחיסמך. 'זופניק' לא התבייש ועשה גוגל.

המפיק הגוראי פנחס לבקוביץ נתפס בעת ההכנות לאירוע ההסטורי לציון 100 שנה לחסידות גור בירושלים.

(רשת הנקודה)

השחקנים אסי צובל ואבישי שטרית נצפו בצילומים בכפר חב"ד עם הבמאי מני וקשטוק.

(צילום: ר.ו)

‏ברכת מזל טוב לאיש המוזיקה עדי נתנאלי ורעייתו לרגל הולדת בנם במזל טוב.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'וואו'ית?
יש לכם סיפור טוב? שמעתם רכילות לוהטת אבל בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות