צפו בדברים

אבי מימרן: מערכת המשפט אויבת של אריה דרעי

העיתונאי אבי מימרן התייחס לדיון בבג"צ בנושא הדחת רון קובי ואמר כי מערכת המשפט לא מסוגלת לקבל את זה שאריה דרעי חזר לתפקיד שר הפנים. העיתונאי שלמה קוק: "התבטאות דרעי - אומללה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הפאנל המלא הערב ב'ישי ורבינא בכיכר' (מנהל אולפן: יוחנן בלייך)

העיתונאי אבי מימרן, מגיש המהדורה המרכזית ברדיו קול חי, התייחס לדיון בבג"צ בנושא הדחת רון קובי ואמר כי מערכת המשפט לא מסוגלת לקבל את זה שאריה דרעי חזר לתפקיד שר הפנים. עורך חדשות 'בקהילה' העיתונאי שלמה קוק: "התבטאות דרעי - אומללה". הפאנל המלא הערב ב'ישי ורבינא בכיכר'.

לדברי מימרן: "שוב פעם, כשאריה דרעי, השם הזה מופיע מול שופטים באשר הם - תמיד התוצאה תהיה שלילית. אם זה שבת או משהו פלילי קשור אליו, חוקי עזר שונים. איפה שהשם אריה דרעי מופיע - תמיד, תמיד, לאורך כל ה-20 שנה האחרונות הפסק דין יהיה שלילי".

אם השם שלו היה אריה ליצמן?

"בג"צ היה אומר זה החוק, שר הפנים אמור לממש את החוק, כמו שקורה בכל עיר אחרת".

מנגד, שלומי קוק טען כי ההתבטאות של דרעי נגד קובי שכינה אותו 'טרול', גרמה לרוח הדיון בבג"צ: "זה לא משנה, פעם אחת או מאה. יש את הסרטון הזה שבמערכת הבחירות בטבריה הוא מדבר נגד רון קובי. זו עובדה קיימת. זו הייתה פליטת פה מיותרת ואומללה".

מימרן הוסיף: "לדעתי לבית המשפט קשה מאוד לראות אדם כמו אריה דרעי שנמצא במשרד הפנים, חזר לתפקיד הזה, עשה את כל המסלול הזה בחזרה והציבור נותן בו אימון. קשה לו. כנס לשופט, נאור אשכנזי, מדינת חוק.. הוא אומר 'זה, ששלחנו לכלא'? הבן אדם שוחרר חזר ונבחר ובא לפה להיות שר הפנים?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר