ממתינים לפרקליטות

אורי לופוליאנסקי קיבל את ההחלטה לרוץ לרה"ע י-ם

אורי לופוליאנסקי, ראש עיריית ירושלים בעבר, קיבל את ההחלטה להתמודד שוב לראשות העיר. כעת, ממתינים בסביבתו של לופוליאנסקי להכרעת הפרקליטות. כזכור, במהלך הדיונים ב'פרשת הולילנד', התבטא אחד השופטים כי יש להגיע עם לופוליאנסקי לעסקת טיעון (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
שוב ראש העיר? אורי לופוליאנסקי (צילום: פלאש 90)

ראש עיריית ירושלים לשעבר אורי לופליאנסקי קיבל סופית את ההחלטה לרוץ לראשות העיר ירושלים בפעם השנייה. כעת, ממתינים בסביבתו של לופוליאנסקי לאישור הפרקליטות.

לופוליאנסקי, שהתחבט עם עצמו בחודשים האחרונים האם להתמודד לראשות העיר, קיבל בימים האחרונים את ההחלטה לרוץ לראשות העיר, כך טוען היום (שלישי) הפרשן החרדי יעקב ריבלין בעמוד הפייסבוק שלו.

הבעיה של לופוליאנסקי היא, שפרקליטיו טרם הגיעו להבנות ולהסדר עם פרקליטות המדינה באשר למשפט הולילנד שמתנהל מולו.

ל'כיכר השבת' נודע כי עורכי דינו של לופוליאנסקי נפגשים לעתים קרובות עם נציגים בפרקליטות, בכדי להגיע להסדר בו לופליאנסקי ייצא ללא אות קלון שימנע ממנו את הריצה לראשות העיר.

במידה והצדדים לא יגיעו להסדר מסוג זה, הרי שלופוליאנסקי לא יוכל להתמודד לראשות עיריית ירושלים בזמן שמתנהל נגדו משפט.

ברגע שלופוליאנסקי יצליח להגיע להסדר טיעון עם הפרקליטות, הוא יכנס מסיבת עיתונאים בה יודיע על ההתמודדות. וזאת לאור סקרים שביצע והעלו תוצאות חיוביות שהביאו אותו למסקנה כי ביכולתו לגבור על המועמד החילוני וראש העיר המכהן - ניר ברקת.

כזכור, במהלך משפט הולילנד בבית המשפט המחוזי בתל אביב, רמז השופט דוד רוזן מספר פעמים כי יש להגיע לעסקת טיעון עם לופוליאנסקי.

בראיון שהעניק מ"מ ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש ל'כיכר השבת' התייחס דייטש לבחירות ואמר: "כרגע, מבחינת דגל התורה המועמד הוא אורי לופוליאנסקי, ואני גם יודע שאורי לופוליאנסקי הוא היחיד שמדיר שינה מלשכת ראש העיר המכהן ניר ברקת, גם בסקרים שלהם הם יודעים שהמועמד החרדי היחיד שיש לו סיכויים לנצח זה לופוליאנסקי".

"ממה שאני יודע" הוסיף דייטש, "הסיכוי לכך הוא למעלה מ-90 אחוז, אורי לופוליאנסקי יציג את המועמדות שלו".

יצוין, כי במידה ולופוליאנסקי אכן יצליח להגיע להסדר עם הפרקליטות, הרי שיו"ר ש"ס לשעבר ח"כ אלי ישי ששוקל לרוץ לראשות העיר ייאלץ להסיר ככה"נ את הרעיון מסדר יומו.

בסביבתו של לופוליאנסקי מסרבים להתייחס לפרטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר