פיוס בין 'התנזים' לדרעי?

דרעי הציע לאזרד: מקום ראשון ברשימה בירושלים

בש"ס עמלים על סגירת רשימת התמתודדים מטעם התנועה ברשויות המקומיות, אך דווקא בירושלים, ההחלטה עדיין רחוקה. ל"כיכר השבת" נודע כי יו"ר ש"ס אריה דרעי הציע ליהודה אזרד, מראשי ה"תנזים" את המקום הראשון ברשימה, אך מקורביו מבהירים כי אינו מעוניין בתפקיד. בש"ס מכחישים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
יתפייסו? יהודה אזרד ואריה דרעי (צילום: פלאש 90)

הבחירות לרשויות המקומיות: בימים אלו הולכות ונסגרות הרשימות של מתמודדי ש"ס ברשויות המקומיות, אך בירושלים, אחת הערים החשובות לש"ס, טרם התקבלה ההחלטה מי יהיו המועמדים.

רצונו של יו"ר ש"ס אריה דרעי היא לרענן את הרשימה כולה בעיר ולמעשה להדיח את ארבעת חברי המועצה המכהנים כעת, אלי שמחיוף, אשר משאלי, שלמה ברסקה ושמואל יצחקי.

ל'כיכר השבת' נודע כי בימים האחרונים פנה אריה דרעי, באמצעות מקורביו וראשי המטה המחוזי, ליהודה אזרד, וביקש ממנו לכהן במקום הראשון ברשימת ש"ס בירושלים, ולמעשה לשמש כסגן ראש העיר בקדנציה הבאה.

במהלך הנוכחי, דרעי רוצה להביא להרגעת הרוחות בין קבוצת 'התנזים' שנלחמה עבורו בעשור האחרון אך מרגישה נבגדת על-ידו. דרעי מבקש למנות את אזרד לתפקיד ובכך לסיים את המחלוקת העזה שנוצרה בינו לבין התנזים.

עדיין לא ברור האם אזרד יענה לבקשה אך בשיחה עם מקורביו נראה כי הוא אינו מעוניין במשרה. "יהודה לא יעשה את הטעות של אריה דרעי שלמרות שמונה ליו"ר ש"ס הוא עדיין רק פקיד של הקודקודים", הם אומרים.

יצוין כי במידה ואזרד יחליט להתמודד על התפקיד יכנס דרעי לבעיה וזאת בשל המאבק הממושך המתנהל בין חצר מעונו של מרן הגר"ע יוסף לבין יהודה אזרד.

יצויין כי אמנם בש"ס עדיין לא החליטו מי יהיו המועמדים למועצת עיריית ירושלים, אך החלטת דרעי להחליף את כל רשימת ש"ס בעיר נותרה בעינה וטרם ברור אם יצליח במהלך בשל מכבש הלחצים שמופעל עליו.

בכיר בש"ס המקומית בירושלים אמר בשיחה עם 'כיכר השבת': "יהיה קשה לדרעי לרענן את הרשימה המלאה בעיר. שמחיוף הוא מקורב אישי למרן הרב עובדיה יוסף, ככה גם אשר משאלי שמקורב מאוד לאלי ישי והצעירים בעיר תומכים בו, וכן הלאה, דרעי ינסה להחליף אבל נראה שלא יצליח".

בכיר בש"ס המקורב ליו"ר התנועה אישר את הפרטים בשיחה עם 'כיכר השבת'.

את תגובתו של יהודה אזרד לא היה ניתן להשיג עד לפרסום הכתבה.

משה עידן, מנהל איזור ירושלים מטעם דרעי מסר בתגובה: "לא היה ולא נברא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר