גורמים ברשימה החדשה בבני ברק:

"זייברט מאבד עשתונות; הדמוקרטיה שבה לב"ב"

הבחירות לרשויות: הוועדה המוניציפאלית של 'הליכוד' קבעה היום את הרכב חברי הרשימה בני ברק, ובכך מנעה סופית את ביטול הבחירות בעיר. גורמים ברשימה החדשה: "לא מבינים את הלחץ המיותר והסחרחורות הפוליטית אליה נקלעו ראשי הסיעה המרכזית בעיר, זייברט מאבד עשתונות לחינם" • כיכר העיר (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חנוך זייברט, מועמד לראשות העיר בני ברק (צילום ארכיון: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

הבחירות לרשויות המקומיות: לראשונה מזה עשור ייערכו שוב בחירות בעיר התורה והחסידות בני ברק. הבוקר (ראשון) קבעה הוועדה המונציפאלית במפלגת הליכוד את רשימת מועמדיה לרשימה בעיר בני ברק, כאשר לאחר משא ומתן שהתנהל ביממה האחרונה החליטו גם וותיקי הסניף להצטרף למירוץ ובכך התקבעה באופן סופי הצלחת המטה החרדי בליכוד להוביל את מהלך עריכת הבחירות בעיר.

בארבעת המקומות הראשונים יוצבו ותיקי המפלגה בעיר, הנחשבים לאנשי עשייה ואהודים בקרב פעילי השכונות, כשבמקום החמישי יוצב יעקב וידר חבר הנשיאות של התנועה ומראשי המטה החרדי בליכוד.

יצויין, כי ביממה האחרונה פורסמו ידיעות לפיהן אנשי אגודת ישראל ובראשם עסקני הסיעה המרכזית מנסים להפעיל לחץ על ראשי הליכוד ברחבי הארץ להורות לפעילי המטה החרדי במפלגה לבטל את הריצה העצמאית העלולה לגרור את כל העיר לקלחת של בחירות ואף אולי לגרום לרשימות עצמאיות נוספות לרוץ בנפרד, מה שיזיק בסופו של דבר לרשימה המרכזית בעיר.

בקרב פעילי המטה החרדי בליכוד, לא מבינים את "הלחץ המיותר והסחרחורות הפוליטית אליה נקלעו ראשי הסיעה המרכזית בבני ברק" כהגדרתם, ומבהירים כי לדעתם גם עליהם לשמוח שסוף סוף יתקיימו בחירות בעיר.

(צילום: פלאש 90)

לדבריהם: "אין לנו מושג מה מפריע לו שיהיו בחירות דמוקרטיות. בפרט על רקע העובדה שזה בכלל לא נוגע לו (חנוך זייברט, י.כ), כי הרי לא מדובר על ריצה לראשות העיר, הוא מאבד עשתונות לחינם".

"להערכתינו" אומרים הגורמים, "מדובר במאבק על אגו בלבד שנועד להוכיח שגם בכהונה שלו לא הייתה מערכת בחירות. הלחץ הזה מעיד כי אנו עושים את הדבר הנכון בזמן הנכון".

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר יעקב וידר - מועמד הרשימה, כי "אי קיומן של בחירות הינו דבר הנוגד כל ערך יהודי ומוסרי, וכי הסיטואציה בה מספר עסקנים קובעים לבד באופן אוטומטי את נציגיהם זאת ללא בדיקה מי עזר באמת וסייע לציבור אינה מוצדקת".

לדבריו, "נמשיך לפעול ללא מורא למען קיום בחירות שישקפו את רצון התושבים כפי שהוא באמת".

ל'כיכר השבת' נודע כי בשל החשש בקרב פעילי המפלגה מלחץ שיופעל על המתמודדים בכדי להסיר את מועמדותם, הם צפויים להגיש בימים הקרובים רשימה נוספת שתשמש אותם במקרה הצורך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר