פרסום ראשון

צוריאל קריספל הוא מועמד ש"ס לראשות עיריית אלעד

לאחר סאגה ארוכה ושמות רבים שעלו, החליט הערב יו"ר ש"ס אריה דרעי כי ראש העיר אלעד לשעבר צוריאל קריספל, יהיה מועמד מפלגת ש"ס לתפקיד ראש העיר. אחת הסיבות: בשעות האחרונות הודיע צביקה כהן כי הוא פורש מהמירוץ, ובכך נותר דרעי עם אפשרות אחת בלבד - צוריאל קריספל (חדשות, כיכר העיר)

ישי כהן | כיכר השבת |
המשמר הנכנס והמשמר היוצא, קריספל ויצחק עידן (צילום: עוזי ברק)

הקרב על העיר אלעד: יו"ר ש"ס אריה דרעי הכריע בשעות הערב בצורה סופית כי מועמד ש"ס לראשות העיר אלעד הוא צוריאל קריספל, מי ששימש כבר בתפקיד בעבר. קריספל צפוי להעביר כבר מחר בבוקר את מגוריו לאלעד.

אמש (שלישי) ביקש דרעי להחזיר שוב את צביקה כהן למירוץ לתפקיד ראש העיר, כהן, שכבר היה בבורסת השמות והספיק לפרוש, נענה בתחילה לבקשה, אך הערב (רביעי) הודיע כי אין בכוונתו להתמודד על התפקיד.

בכך, עם פרישתו של כהן, נותר דרעי עם מספר מצומצם של מתמודדים, שרובם שנויים במחלוקת, כאשר המועמד הטבעי לתפקיד הוא ראש העיר לשעבר צוריאל קריספל.

ל'כיכר השבת' נודע כי במהלך היום הגיע קריספל למשרד ש"ס בהר חוצבים, וןנפגש עם יו"ר התנועה אריה דרעי ששוחח עמו על הנושא. דרעי לא העביר לו תשובה ברורה, רק בשעות הערב, כשהתברר כי הוא המועמד הרלוונטי היחיד, נמסרה לו ההודעה.

בתוך כך, בש"ס מבקשים כעת למנות את צביקה כהן למספר 2 ברשימת ש"ס בירושלים ומי שיכהן כסגן ראש העיר בשכר, טרם ברור האם המהלך יצא לפועל או שמא יישאר רק בגדר ניסיון.

בכך, החל באופן רשמי קמפיין הבחירות הרשמי של ש"ס לבחירות לראשות העיר אלעד, ולמעשה החלה המחלוקת בין הציבור האשכנזי והספרדי בעיר החרדית.

"יהדות התורה" צפויה לתמוך בסגן ראש העיר ישראל פרוש לתפקיד, ובכך יהיו שני מועמדים חרדים שיתמודדו זה כנגד זה כשכל אחד יצטרך להוכיח את כוחו ולהביא את הניצחון.

יצוין, כי לדרעי נכונה עבודה קשה בחודש הקרוב, וזאת לפי פענוח תוצאות הבחירות לכנסת ה-19. לפי התוצאות: ש"ס זכתה ב- 46%, יהדות התורה זכתה ב- 36%. כאשר מוסיפים ליהדות התורה את הבית היהודי שזכו ל-8% והתימנים שזכו ב-5 אחוז, כאשר ככל הנראה גם עוצמה לישראל, שזכתה ב-3%, ובכיריה נמצאים בקשר הדוק עם משפחת בפרוש יתמכו בבן המתמודד, הרי שליהדות התורה יש רוב של 52% על פני 46% אחוז של ש"ס.

מכיוון שכך, ייאלץ דרעי לנסות ולקרוץ לחסידויות שונות בעיר, בכדי לזכות בתמיכתן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות