סקר הארץ: מפלגת 'טוב' בירושלים עוברת את אחוז החסימה

סקר עיתון הארץ: רשימת 'טוב לירושלים' עם נציג אחד, 'יהדות התורה' נותרת עם שמונה נציגים, ש"ס עם ארבעה, ו'בני תורה' לא עוברת את אחוז החסימה. בגזרת ראש העיר המועמד המוביל הוא ניר ברקת עם 47.6%, אחריו משה ליאון עם 28.2, וחיים אפשטיין עם 3.1% בלבד

יוני גבאי | כיכר השבת |
יו"ר טוב, חנוך ורדיגר (צילום: משה אסולין - 'טוב')

סקר חברת 'פאנל פרויקט המדגם' בהנהלת ד"ר אריאל איילון שמתפרסם הבוקר (שישי) בעיתון 'כל העיר' של קבוצת 'הארץ' על הבחירות לראשות עיריית ירושלים ולמועצת העיר, מציג את התמונה הבאה: רשימת 'טוב לירושלים' עם נציג אחד, 'יהדות התורה' נותרת עם שמונה נציגים, ש"ס עם ארבעה, ו'בני תורה' לא עוברת את אחוז החסימה. מדובר בסקר המקצועי הראשון שמתפרסם עד כה על דפוסי ההצבעה הצפויים לרשימות החרדיות שרצות למועצת העיר ירושלים.

עוד בסקר: 'ירושלמים' בראשות רחל עזריה 4, 'ירושלים תצליח' של ברקת 4, 'התעוררות' 3, 'הבית היהודי' 3, שקדי 1, פסגת זאב 1, וה'ליכוד ביתנו' של ליאון 1.

בגזרת ראש העיר המועמד המוביל הוא ניר ברקת עם 47.6%, אחריו משה ליאון עם 28.2, וחיים אפשטיין עם 3.1% בלבד. יצויין כי לפי הסקר אחוז המתלבטים גבוה במיוחד והוא עומד על 21.1%.

הסקר אף מציג ההתפלגות הפנימית בתוך הציבור החרדי בין ברקת לליאון. לפי הסקר, בקרב הציבור החרדי מוביל ליאון עם 56.6%, אחריו ברקת עם 8.2%, ואפשטיין עם 6.9%. גם בקרב הציבור החרדי אחוז המתלבטים גבוה במיוחד ועומד על 28.3%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר