שוב: קבוצת הכדורסל מכבי ת"א חיללה שבת והפסידה

קבוצת הכדורסל "מכבי תל אביב" הצליחה לנצח כמעט את כל יריבותיה בעשרות המשחקים האחרונים. בשני המקרים בהם היא שיחקה ביום שבת - היא הפסידה. מקרה? (ספורט, חדשות)

שחקני מכבי תל אביב (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

קבוצת "מכבי תל אביב" בכדורסל, נחשבת לקבוצה הטובה בארץ ולאחת הטובות באירופה. בכ-30 המשחקים האחרונים שלה היא ניצחה את כולם, למעט שלושה - פעמיים מתוכם היא שיחקה בעיצומו של יום השבת, וכאמור, הפסידה.

כידוע, ל"מכבי" אוהדים דתיים וחרדים רבים, שנאלצים לקבל את העובדה שמדי פעם הקבוצה האהובה עליהם משחקת בשבת, זאת בניגוד למרבית המשחקים שלה במסגרת האירופית, בהם היא משחק בימי חמישי, כבר עשרות בשנים.

כאמור, מתוך שלושת המשחקים אותם הפסידה "מכבי" בזמן האחרון, שניים מתוכם שוחקו תוך כדי חילול השבת, על אדמת רוסיה (נגד קבוצת צאסק"א מוסקבה - שם הפסידה ב-35 הפרש, ונגד קבוצת קובאן - שם הפסידה ב-2 נקודות הפרש בלבד), זאת בעקבות ההוראה החדשה של הנהלת הליגה להעביר חלק מהמשחקים במסגרת האירופית לימי שישי.

מנהלי הליגה התחשבו במצב של "מכבי" ואוהדיה הדתיים, והצליחו להשאיר כמעט את כל משחקיה בימי חמישי, אך כאמור, המשחקים המשוחקים ברוסיה הועברו לימי שישי מסיבות שונות.

כזכור, לפני מספר ימים פורסם כי קבוצת "מכבי תל אביב", קשורה בקשרים עסקיים עם אנשים מכת הסיינטולוגיה. במכבי טענו כי חוץ מהקשר העסקי, אין קשר על בסיס האמונה הדתית של הכת, וכי הדברים אינם קשורים אחד בשני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר