לאחר עשור: מכרז חדש ל'היכל נוקיה' בתל אביב

לאחר כעשור בו נקרא היכל הספורט בשכונת יד אליהו בתל אביב על שם חברת "נוקיה" הפינית, פרסמה חברת היכלי הספורט מכרז חדש לקבלת חסות על שם ההיכל (ספורט, בארץ)

שרון מנדל | כיכר השבת |
היכל "נוקיה" (צילום ארכיון: מנדי הכטמן)

לרוב הציבור החרדי היכל "נוקיה" הוא בעצם היכל "יד אליהו" - השם המיתולוגי של היכל הספורט בשכונת יד אליהו שבתל אביב. כמעט ואין חרדי שאינו זוכר את הנאום הבלתי-נשכח של מרן ראש הישיבה הגרא"מ שך זצוק"ל בהיכל - "האום השפנים", נאום שהועבר בשידור חי למיליונים.

אלא שבעשור האחרון השם הרשמי של ההיכל הוא "היכל נוקיה" - על שם חברת הסלולר הפינית, שקנתה את הזכות לקבלת חסות על שם ההיכל. לחובבי הספורט ההיכל מוכר בעיקר כהיכל בו עורכת קבוצת הכדורסל "מכבי תל אביב" את משחקיה, בליגה הישראלית ובליגה האירופאית. בשנת 2015 זה עומד להסתיים וההיכל שוב ישנה את שמו.

חברת היכלי הספורט הודיעה על פרסום מכרז פומבי לקבלת זכות חסות ומיתוג חדשה להיכל הספורט ביד אליהו. הגשת הצעות תתאפשר עד ה-20 בנובמבר 2014.

החברה אשר תזכה במכרז ותחליף את "נוקיה", עמה מסתיים ההסכם ב-31 בדצמבר 2014, תהנה בין השאר מקריאת ההיכל על שם מותג מסחרי שתציע, תקבל שטחי פרסום בתוך ההיכל וזכות לקיום אירועים בהיכל.

"מנתונים שהתקבלו בחברה עולה כי שווי החשיפה התקשורתית השנתית של ההיכל מוערך ב-90 מיליון שקל", נאמר בהודעה לתקשורת של חברת היכלי הספורט.

יו"ר חברת היכלי הספורט, דני בירן, הציג את נתוני חשיפה תקשורתית מהשנה האחרונה עבור ההיכל, על פי נתוני "יפעת תקשורת". כידוע, ההיכל מארח עשרות אירועי ספורט ותרבות במהלך השנה. כמו כן, עשרות אירועי ענק של הציבור החרדי נערכו במקום.

לדברי בירן, "לאחר עשר שנים של שיתוף פעולה מוצלח וראשוני מסוגו בארץ עם נוקיה, אנו נפרדים כידידים ויוצאים לדרך חדשה. ערכו של ההיכל צמח בצורה משמעותית בשנים האחרונות עם שפע של אירועי ספורט, תרבות וכנסים המתקיימים במקום במהלך כל השנה, כפי שניתן לראות גם מנתוני החשיפה של 'יפעת'".

לדבריו, "בשנים האחרונות ראינו תופעה שבה מספר ההופעות של היכל נוקיה בתקשורת היה אף גבוה יותר ממספר ההופעות של המותג 'נוקיה' עצמו. נתון זה מעיד יותר מכל על עוצמתו וחוזקו של ההיכל כמותג. אין ספק שהעבודה הרבה שאנחנו כחברה ביחד עם עיריית תל אביב-יפו משקיעים בשדרוג ההיכל, החניונים ומערך התחבורה, מסייעים בשמירת המותג וחיזוקו".

"בזכות האטרקטיביות הפרסומית והמיתוגית של ההיכל, אנו מצפים שהתחרות על החסות תהיה בין החברות המובילות במשק, כשברור כי רק אחת מהן תוכל לזכות וליהנות מהחסות יוצאת הדופן שאנחנו מציעים" אמר בירן.

כידוע, האולם עצמו מכיל כ-11 אלף מקומות ישיבה, בנוסף לחדרי VIP, חנות מזכרות של "מכבי", דוכני אוכל ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר