אמו של נפתלי פרנקל תגיש תכנית בערוץ הראשון

רחל פרנקל, אם הנער החטוף נפתלי פרנקל הי"ד, תגיש תכנית חדשה בערוץ הראשון ובה יילמדו פרקי תנ"ך מדי שבוע. התכנית תחליף את "מבראשית" שמשודרת כ-19 שנה (מדיה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
רחלי פרנקל (צילום: דוד וינוקור, יח"צ)

במסגרת פרויקט חדש של בית אביחי והמחלקה למורשת ישראל בערוץ הראשון, תגיש הגב' רחל פרנקל-שפרכר, אמו של הנער החטוף נפתלי פרנקל תכנית חדשה בערוץ, בה ייקראו 929 פרקי התנ"ך - חמישה בכל שבוע אורכה של כל תכנית יעמוד על 27 דקות, והיא תשודר החל מה26.12.14 – יום שישי בשעה 15:00 בערוץ הראשון וב-HOT וב-YES

את התכנית תנחה פרנקל-שפרכר לצד אורחים נוספים: רבנים, ואנשי רוח כגון: הרב ד"ר בני לאו, הרבנית מלכה פיוטרוקובסקי, וד"ר מיכה גודמן. התכנית החדשה תחליף את "מבראשית" ששודרה במשך כ-19 שנה בערוץ.

בכדי לדמות את תקופת התנ"ך עבור הצופים, הוקמה לתכנית תפאורה ייעודית ומיוחדת שמשולבים בה דימויים של צייר התנ"ך אבל פן, שזכה בארצות הברית להצלחה ניכרת והוגדר "גדול הציירים היהודים" של תחילת שנות ה-20.

רחל פרנקל בכותל המערבי, בשיאה של פרשת החטיפה (בראל אפרים - ynet)

בציורי התנ"ך שלו השתמש פן בדמויות שהתבססו על תושבי ירושלים, כשהוא נוסך תכשיטים, עדיים ופריטי לבוש אותנטיים. "ציוריו כחלק מהתפאורה מסייעים בתחושת החיבור לתקופה, לסממניה ולאווירת הסיפורים הקדומים. התפאורה מורכבת ברובה מציורים וכרזות המדמים את תקופת התנ"ך" נמסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר